pátek 31. března 2017

Vařím, vaříš, vaříme!

Vaření miluju, miluju a miluju a když se mi naskytla možnost navštívit na jedno odpoledne ,,kuchařskou akademii'', byla jsem štěstím bez sebe a věděla jsem, že tam dorazím, i kdybych měla ten den diář plný k prasknutí (což se naštěstí stejně nestalo :DDD).




Celý kurz začal kolem čtvrté hodiny odpoledne. Dorazila jsem do úžasného prostoru, kde mě přivítal hroooooozně moc milý kuchař, dala si kafe a spolu s ostatními účastníky dostala brožurku s recepty, které nás ten večer čekaly.


Vařilo se ve dvojicích a já s sebou nemohla mít lepšího parťáka, než mums. ❤️


Celý program byl do detailu propracovaný - ve dvojicích jsme vždy připravili to, co jsme dostali od Honzy (ano, to je ten hrozně moc milý kuchař :D) za úkol, vařili jsme tedy i s ním všichni současně každý na svém místě. Když byl daný chod hotový, naučili jsme se ho krásně servírovat a pak už přišla ta nejlepší část - své dílo jsme si snědli. :-P



Kuchyně se mezitím uklidila a připravila na dělání dalšího chodu a tak to šlo pořád dokola.


Před devátou večer jsme byli všichni neskutečně přejezení (ještě aby ne, žejo...), dostali jsme certifikát o splnění kurzu a vydali se domů.


Z celé akce jsem byla neskutečně nadšená a rozhodně bych si ji ještě někdy zopakovala. Co, mamiiii? ❤️


10 komentářů:

  1. tiež ma to niekedy lákalo ísť na kurz varenia :) muselo to byť skvelé :)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
  2. To je perfektne, to ja by som mala ist na taky zakladny kurz, toto je uz teda hight level :)
    LIFE IN PICTURES BY LU

    OdpovědětVymazat
  3. Já se chystám na kurz vaření indické kuchyně, ale tohle vypadá taky skvěle :)

    SmileThess

    OdpovědětVymazat
  4. Ty jo, to závidím! Kurz vaření je už můj dávný sen, ale dokud jsem byla v ČR, tak jsem pořád nebyla schopná se k tomu dokopat, nechápu proč, ale až se zase na nějakou domu dostanu domů, tak se na nějaký určitě vydám! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aspoň se budeš na návrat do Česka těšit ještě víc! :-P

      Vymazat
  5. Nedivím se, že jsi byla nadšená.... Vypadá to všechno moc dobře na těch fotkách :)
    Určitě skvělá zkušenost :)

    OdpovědětVymazat

Líbil se Vám článek? Chcete se k němu vyjádřit? Budu moc ráda za každý Váš komentář. :)