úterý 21. března 2017

Deník kavárenského povaleče #3 - Dos Mundos Café

Když mi brácha vyprávěl o Dos Mundos kavárně, bylo mi jasné, že tam prostě musím. Když jsme tedy chtěli jednou v pátek vyrazit někam pokecat, měla jsem jasno - ,,Půjdem tam, kde mají to super kafe a houpačky!''. A tak jsme šli...

Když jsme vešli dovnitř a viděli, že houpačka je volná, byla jsem v tu chvíli nejvíc spoko. Hlavně kvůli tomu jsem tam totiž chtěla. #staychild :DDD 


Houpačky ale nebyly to jediné, z čeho jsem byla tak nadšená. Kromě skvělé atmosféry a mooooc milé obsluhy jsem se dočkala výborného Flat white, které jsem si teď neskutečně oblíbila a dávám si ho snad všude. :D Za mě tedy jeden super zážitek - rozhodně jsem tam nebyla naposledy!


A co vy? Byli už jste tady? A jaké kafčo si objednáváte nejčastěji? :)))

4 komentáře:

  1. Ohh, tak to je boží! O tomhle místě jsem nikdy neslyšela, ale tohle by bylo něco pro mě, hned bych se tam do všeho zamilovala, ach :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky mi to tam přišlo super, určitě tam někdy skočím znova :-P

      Vymazat
  2. Jéé to je super nápad, kde ta kavárna přesně ?

    LenaČerge

    OdpovědětVymazat

Líbil se Vám článek? Chcete se k němu vyjádřit? Budu moc ráda za každý Váš komentář. :)