středa 23. května 2018

Kokosové bezlepkové pancakes

Mám za sebou další kurz vaření a to znamená jediné - plno inspirace a nápadů na nové kuchtění! Tentokrát se celá akce týkala Asie, takže jsem se konečně naučila balit správně jarní závitky. Taky je tak milujete? Jako dezert jsme připravovali lívance s mangovou domácí zmrzlinou, na které jsem potom dostala chuť další den doma. Jenže...


....jenže lívance, které jsme tam dělaly, byly z kokosového mléka. No co vám budu povídat, neměly chybu! Když jsem si ale doma připravila skoro všechny suroviny, zjistila jsem, že už nemáme ani jedno kokosové mléko. Ups, menší detail, co? :DDD


Rozhodla jsem se tedy udělat si lívance po svém a přitom se nevzdat mé milované kokosové chuti. A jak? Použila jsem kokosovou bezlepkovou mouku, kterou jsem si asi týden předtím koupila na trhu. Těsto pak bylo úplně jednoduché - bezlepková kokosová mouka, mléko a vajíčka. (Jenom malé upozornění - bezlepková mouka saje mnohem více tekutiny, takže když jsem si vzala množství, které normálně používám na jednu porci, musela jsem tady několikrát přidávat mléko a vajíčka a ze snídaně pro jednoho byla hostina pro celou rodinu :DDD).


Lívance jsem smažila na kokosovém oleji a nakonec dozdobila hořkou veganskou nutelou z DMka, bílým jogurtem a kupou ovoce. Ňam!


Pusu, Angie. ❤️

5 komentářů:

  1. MŇAM! Hned na první pohled jsem věděla, že tenhle recept určitě vyzkouším:D. Vypadá to úžasně!
    Windy pink style

    OdpovědětVymazat
  2. To vypadá fakt skvěle :) idální na pancakes sunday :)

    Maris Novotná

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem ráda! :) Pancakes sunday? To zní úúúúžasně! :DD :-P

      Vymazat

Líbil se Vám článek? Chcete se k němu vyjádřit? Budu moc ráda za každý Váš komentář. :)