čtvrtek 22. února 2018

Kam vyrazit na kavárenské povalování?

Ahoj ahoj! Kavárenská povalečka se vám zase hlásí! Tentokrát ne s dalším dílem naší série, ale s typy, kam chodím na ten milovaný kofeinový zázrak a na pokec nejraději. A protahovat to asi nebudeme, co? Jdeme rovnou na to! :DD



Kavárna Místo

Do kavárny Místo jsem poprvé vyrazila s mums na snídani a od té doby to tam obě milujeme. Vždy tam narazím na milou obsluhu, kafíčko, čajíky a horká čokoška jsou na jedničku, no a o snídaních ani nemluvím. :))




Ema espresso bar


O Emě už jsem vám psala samostatný článek, takže komu utekl, najde ho TADY. Stručně řečeno - za mě místo s nejlepším a nejjemnějším kafem, které jsem kdy pila. NEJ-LEP-ŠÍ!!! 





Cafefin


Cafefin je láska, hlavně co se jídla a prostředí týče. Vyzkoušela jsem u nich bagetku, avokádový toastík, rýžovou kaši a všechno na výbornou. A co se pití týče, tak tam kromě kafíčka naprosto miluji jejich čaj z červené rýže. Ten musíte vyzkoušet! :)





The Fresh bar


A jeden typ mimo Prahu. Pokud se někdy dostanete do Plzně, určo vyražte na náměstí do Fresh baru. Kromě skvělých smoothie, kafíček a zákusků dělají moje oblíbené Buddha bowls - na rychlý oběd ideální. <3





Kam chodíte nejradši kavárničit vy? :))

Pusu, Anička ❤️

10 komentářů:

  1. Toto je super typ na článok, dúfam že niečo také niekto spraví aj na moju lokalitu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :)) Je pravda, že na Slovensku teda kavárny zmáknuté nemám, to je pravda :DD

      Vymazat
  2. Odpovědi
    1. Tak to jsem ráda, že se ti článek líbí! :)) Přeji příjemné kavárenské povalování :P

      Vymazat
  3. Já kafe moc nepiju, takže já spíše chodím do Ugovky pro smoothie nebo kousek od fakulty dělají ten nejlepší 100% pomerančový džus na světě! :)
    Super tipy!
    THE WORLD BY MARIA

    OdpovědětVymazat
  4. Sice nejsem pražská, ale když tam vyrazím, ráda objevuji příjemné kavárny, kde si můžu u výborné kávy a dortíku pořádně pokecat s kamarádkou :) Cafefin mám ráda a do Emy se co nejdříve chystám! <3 Já můžu doporučit IF café, tam je to fantastické.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. IF Café je kouzelné! A ty jejich dortíčky... nemám slov :P

      Vymazat
  5. The Freshbar neznám, ale vypadá super :) jinak jsem byla ve všech ostatních a všechny mám ráda, ale třeba EMA bývá hrozně často úplně narvaná a trochu mi tam chybí větší výběr občerstvení, takže za mě třeba Caféfin lepší, když si chci dát ke kávě právě i ten avochléb nebo jiný sendvič :)
    The Linheart

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně jak píšeš :) Už jsem se o tom zmiňovala i v samostatném článku o Emě - za mě je to ideální místo na rychlokafčo a tak, ale na snídani určitě vybírám lokalitu jinou :)))

      Vymazat

Líbil se Vám článek? Chcete se k němu vyjádřit? Budu moc ráda za každý Váš komentář. :)