sobota 27. ledna 2018

Milý fotodeníčku... // snídaně ve Waf-Waf, nákupy, ples

Poslední dny byly u mě víc než úžasné. Všechny důležité věci klaply, jak měly a já měla navíc diář přeplněný jednou supr věcí za druhou. Ve čtvrtek ráno jsem si užila s bráchou a nejúžasnější B. snídani ve Waf-Waf, super dny pokračovaly nějakými nákupy, samozřejmě běháním, kafíčkováním, no a včera jsem vyrazila s kamarádkou na maturák mé nejmilejší N. - užily jsme si to na maximum! ❤️














No a jak se máte v poslední době vy? :))))

Pusu, Anička. ❤️

10 komentářů:

  1. Tolik dokonalosti v těch fotkách..

    OdpovědětVymazat
  2. To je nádherně pozitivní článek! :) Jsem moc ráda, že sis poslední dny tak moc užívala ♥ Já jsem v pátek konečně úspěšně zvládla poslední zkoušku, včera to oslavila s kamarádkou a dneska si konečně užívám zasloužený relax :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  3. Super fotky! Coffee room je moje láska <3

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné fotky a ten červený svetřík :O <3 A děkuji za krásně pozitivně laděný článek ! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nikdy jsem si červené oblečení nekupovala, ale ten svetr prostě musel být můj :DD To je tak milé, děkujuuu!! <3

      Vymazat
  5. Ty fotky jsou fakt nádherný. Neskutečně se mi líbí ten svetr a bílé tričko s očima, takové kousky by se v mém šatníku určitě neztratily.
    Do Waf-Waf se také někdy chystám, ale jak nejsem z Prahy, tak je to pro mě trochu náročnější. Každopádně jsem na instagramu viděla už tolik krásných vaflí, že tam prostě musím.
    Jinak já se mám poslední dobou báječně. Sice mi začal letní semestr, ale snažím se dělat si radosti každý den. Mezi to třeba zahrnuji čtení, protože mě to moc baví a užívám si to. Na nejnovějšího Ziburu už se těším a netrpělivě ho vyhlížím v knihovně... tak škoda, že je zatím pořád vypůjčený.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mooooc děkuji <3 Oba kousky jsou ze Stradivariusu :)) Wafle určitě doporučuji, byly výborné :))))

      Vymazat

Líbil se Vám článek? Chcete se k němu vyjádřit? Budu moc ráda za každý Váš komentář. :)