pátek 15. prosince 2017

Zimní péče o pleť

Zima je přenádherné období, ale jedno negativum bych u ní přeci jen našla... Co si budeme povídat, naše pleť v tomhle mrazu trpí a dostává vážně zabrat. Dneska jsem vám proto připravila článek o tom, jaké produkty by vám mohly pomoct tenhle problém vyřešit. Jdeme na to!


Jestli je pro mě něco vážně důležité, tak je to pleťový krém. Vždycky ho vybírám velmi důkladně a pokud mi nesedne, dál ho nepoužívám. Beru ho jako jednu z nejdůležitějších věcí v péči o pleť. Miluji lehké krémy, které mi nezaplácají obličej, rychle zasychají, ale pleť přitom dokonale hydratují. A nedávno jsem přesně takové adepty našla. Jde o nové Garnier krémy (mám denní i noční a spokojenost s oběma), které mají antioxidační účinky, příjemně voní a dělají svou práci na 200 procent. Vážně moc a moc doporučuji!



Na popraskané rty trpím celoročně a v tomhle ročním období ještě stokrát víc. Balzámky mám všude a používám je téměř nonstop. Když potřebuji rty vážně ,,zachránit a postavit na nohy'', sahám vždy po Carmexu. Nikdy bych neřekla, že může být i mezi balzámy na rty takový rozdíl, ale Carmex je podle mého o několik levelů nad ostatními.


Suché ruce. Další problém, který řeším téměř každý den. V kabelce ale neustále nosím tenhle zázrak od Mixy, který vždy pomůže během chvilky. Je docela hutný a vážně si poradí i s velmi suchou pokožkou. Kdo mě zná déle, určitě už ví, že nerada kupuji nějaké produkty podruhé a radši vždy vyzkouším něco nového. Obávám se ale, že v tomhle případě budu příští týden objednávat zase tenhle krém, protože mi dochází a vím, že se na něj můžu vždycky spolehnout a jiný nechci.




Trpíte taky v zimě na suchou pokožku? Máte na to nějaké rady a oblíbené produkty? 

Pusu a krásný prosincový víkend!

Anička. ❤️

Žádné komentáře:

Okomentovat

Líbil se Vám článek? Chcete se k němu vyjádřit? Budu moc ráda za každý Váš komentář. :)