pondělí 4. prosince 2017

Třpytky, červené rtěnky... Vánoce se blíží!

Taky máte z té první sněhové nadílky takovou radost? Já teda obří. Miluju zimu, sníh, lyže, snowboard, Vánoce a samozřejmě i ty beauty radosti, které zimě obzvlášť sluší. A hádáte správně, mám na mysli přesně všechny ty třpytky a červené rty...


Když jsem vybírala kosmetické věci, které ve mně nejvíce evokují Vánoce, jako první jsem sáhla po rtěnkách v červeném odstínu. Nenosím je příliš často, ale Vánocům podle mě sluší úplně nejvíc a určitě s ní neuděláte chybu ani u štědrovečerní večeře. Minulý rok jsem ji často nosila spolu s červenobílým vánočním svetrem a bylo to úplně nejvíc toooop! :D


Další věcí, kterou už jsem zmínila, jsou třpytky. Já pravidelně v tento čas sahám po stříbrných Color tattoo. Mají božský odstín, který rozzáří oči a navíc vydrží celý den. Ať už jdete lyžovat, sáňkovat, nebo vás zastihne venku sněžení, nemusíte mít strach, že máte stíny někde obtisklé. Když navíc přidáte výraznější řernou linku a řasenku, vytvoříte během chvilky úžasný party look, který se vám hodí třeba na Silvestra.


A u třpytek rozhodně zůstaneme. Z očí se ale přesuneme na tváře. Ano... mám na mysli rozjasňovač! Neznám lepší roční období, kdy by se nám venku měly rozsvítit tváře stejně, jako to dělá horní vrstva čerstvě napadaného sněhu, když na ni zasvítí sluneční paprsky. Navíc vás to opět v obličeji rozzáří, což se hodí hlavně tehdy, když jste zachumlaní do velké šály a čepice. :)



Jaké make-upové musthave máte v zimě vy? :))

Krásný prosinec!

Anička. ❤️

Žádné komentáře:

Okomentovat

Líbil se Vám článek? Chcete se k němu vyjádřit? Budu moc ráda za každý Váš komentář. :)