neděle 22. října 2017

Víkend na jedničku #photodiary

Podzime, díky, že seš tak krásný! Užívám si teď vážně každý den na maximum a jinak tomu nebylo ani o víkendu. Ale hezky od začátku, tedy od pátku...



V pátek jsem dopoledne strávila samozřejmě ve škole, ale odpoledne bylo už o něco zajímavější. Začalo úžasným obědem v Delmartu (za mě jsou tam ty saláty bezkonkurenční, co myslíte?), no a pak už hurá k Tigeru na Smíchov, kde jsem měla sraz s mojí nejmilovanější B. S tou jsme využily sluníčkového počasí, zahrály si na turistky a vyrazily na procházku po centru. No a pak už hurá na výstavu Leny Brauner, o které vám během přístího týdne napíšu víc v samostatném článku, protože by se tolik zážitků do jednoho nevešlo... Kasárny Karlín, kde se výstava odehrávala, jsme opouštěly až za tmy, takže jsme si pak jen cestou koupily něco dobrého k véče a vyrazily domů.



Na sobotu jsem měla spoustu plánů, takže jsem vstávala poměrně brzy a už po osmé seděla v Cafefinu, kde jsem si objednala Flat white a začetla se do Maryši. Jak tématická knížka do kavárny. :DDD Taky jsem si dala čaj z červené rýže, protože je prostě nejvíc nejlepší. No a pak přišel čas na perník s čokoládou a oříšky, protože chuti zkrátka neporučíš... :-P


Od koho je káva?
Od žida.
A proč ne ze spolku?
Měli zavříno...



No a když jsem se asi po dvou hodinách konečně odtrhla od knížky a kavárenského povalování, vyrazila jsem na Smíchov. Opět. No a dokonce jsem ulovila svůj vysněný kousek, a to černou riflovou sukni. Ani nevíte, jaký nadlidský úkol to byl. Takže děkuji za to, že existují obchody jako je Stradivarius. :D


Odpo mě čekaly volby (přilítla jsem tam asi 20 minut před koncem, ale stihla jsem to!!!), španělština a práce na zahradě. Btw. počítá se hrabání listí za cardio?  Neděle se pak nesla ve znamení školy, běhání a zdobení hnětýnek.

Co váš víkend?

Pusu, Anička. ❤️

2 komentáře:

  1. Černá riflová sukně je krásná :) Moc se těším na článek o výstavě Leny Brauner :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat

Líbil se Vám článek? Chcete se k němu vyjádřit? Budu moc ráda za každý Váš komentář. :)