pátek 25. srpna 2017

Navrhla jsem vlastní cruiser?

Nebudu lhát, když řeknu, že dárky ráda dostávám. Kdo taky ne? :DD Nebudu ale lhát ani tehdy, když vám povím, že ještě o malilinko radši dárky dávám. Jsem ten typ člověka, který miluje vymýšlet co komu dá a naproto se v tom vyžívám klidně i několik týdnů dopředu. Univerzální sprcháč ode mě tedy nedostanete nikdy. No a pak se blížil sedmnáctý srpen a s ním i bráchovy narozeniny...





Už nějaký ten pátek měsíc brácha přemýšlel o cruiseru, ale vždycky to skončilo u nezávazného prohlížení si nějakých v obchodě. V červnu jsem se dozvěděla, že kamarád se svým bráchou dělá vlastní longboard/skate/cruiser. A bylo jasno - navrhnu mu takový, který bude jen a jen jeho.

Prvotní nápad super, ale realizace náročnější, než si dokážete představit. Tvar byl celkem jasný - rozhodně bráchův vysněný cruiser. Co na něj? Musí tam být trochu punku, kytara a nesmí chybět vynilová deska. A taky by bylo fajn, aby tam byl nápis Pagy (jeho přezdívka mezi všemi kamarády). Nebudu vám lhát, na plátno se tvoří mnohem snáz. :DD Každopádně jsem se nevzdala, projela Pinterest, načrtla doma asi milion návrhů a pak je co nejpřesněji popsala tvůrcům. S těmi jsem dala dohromady konečný vzhled, doladila barvu, kolečka a další drobnosti a pak už se jen těšila na výsledek, který byl nakonec snad ještě lepší, než jsem čekala...

No co vám budu povídat, bráchovo naprosto upřímný nadšení při rozbalování bylo víc než u srdíčka hřející. ❤️

Co vy a dárky? Radši dáváte, nebo dostáváte? 

Pusu, Anička. ❤️

8 komentářů:

Líbil se Vám článek? Chcete se k němu vyjádřit? Budu moc ráda za každý Váš komentář. :)