pátek 2. června 2017

Pátek na jedničku #photodiary

Za týden jedeme se třídou do Chorvatska a to znamená jediné - celý týden ve znamení testů, čtvrtletek, zkoušení, uzavírání známek a bla a bla a bla. Do toho mám navíc v pondělí absolventskou vernisáž (po 13 letech malování - bože, to uteklo!!!) a tak nevidím poslední dny jinak než pendlování mezi školou - výtvarkou - domovem (kde se jenom učím :DDD) a to je vše. Dneska tomu tak ale vůbec nebylo a já si užila den na jedničku. A co jsem všechno stihla? :)




Po škole mě brácha vyzvedl a spolu s babčulindou jsme jeli na kafčo, malé nákupy a celkově takové vyřizování ve městě. Když jsem přijela domů, čekal už tam na mě nádherný balíček od Shake-it. Ani nevíte, jak už se těším, až vše vyzkouším a napíšu vám o tom! <3 Potom už mě čekala prochajda s hafanem, nějaké to učení a nezapomněla jsem ani na brusle a následné protahování (nevynechávám ani jeden den a provaz už comming soon!!! :DD).









A co jste takhle při pátku podnikli vy? :)))

6 komentářů:

  1. Balíček vypadá úžasně, taky by se mi líbil :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem z něj úplně nadšená :) Už abych měla všechny příchutě vyzkoušené! :)))

      Vymazat
  2. Tak to už se těším na článek! :) Užijte si STK!! <3 :)
    THE WORLD BY MARIA

    OdpovědětVymazat
  3. Tieto dni zažívam aj ja teraz. Skúškové obdobie, práca a na nič iné nemám čas ani náladu. Naašťastie ma čakajú už iba 2 skúšky a ešte jedna úloha a prázdniny sa môžu začať. Potom budem už iba pracovať :D. Nech nám to rýchlo ujde a nech je vernisáž úspešná :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé, moc děkuju <3 Přeju hodně štěstí u zkoušek! :))

      Vymazat

Líbil se Vám článek? Chcete se k němu vyjádřit? Budu moc ráda za každý Váš komentář. :)