sobota 13. května 2017

Sklizeno #haul

Když mi mamka jednou cestou na Smíchov řekla, že tam objevila jeden supr obchůdek, který je prý přesně pro mě a kam musíme určitě zajít, netušila jsem, že to bude zrovna Sklizeno. Vždycky mě to brněnské alespoň z instagramových fotek hrozně lákalo a najednou jsem tam byla - i bez celodenní cesty do Brna. :D No a protože jsem tam pokoupila pár věcí, ráda bych vám je ukázala a dala vám tak pár typů, pro co tam zajet. :)



Obrovskou radost jsem měla z jejich Acti-Snack balíčků. Miluju tyhle směsi do kaší, jogurtů, nebo klidně jen tak na zobání při učení. Nakonec jsem vybrala tenhle plný ovoce, oříšků a kousků čokolády, ale i ostatní vypadaly skvěle.



Mooooc mě taky zaujaly tyhle raw kokosky s banánem a čokokolečka s Tiger nuts - zkrátka něco dobrého ke kafíčku a navíc bez hřešení! :-P





No a velkým chuťovým překvápkem pro mě byly tyhle lněné rolky, které nám s mamkou hrozně moc chutnaly a příště je házíme do košíku znovu!



No a nebyla bych to já, abych si nekoupila nějaké tyčinky, že? :DD Téměř každý den odcházím z domova v půl 7 ráno a vracím se k večeru a tohle je nejlepší a nejsnažší možnost nějaké té svačinky za pochodu. Skvěle zasytí, výborně chutná, vejde se do každé kapsy a prostě je to závislost, co vám budu povídat... ❤️






Byli už jste někdy ve Sklizenu? A taky tak ujíždíte na všemožných flapjackách a raw tyčinkách? :D

2 komentáře:

Líbil se Vám článek? Chcete se k němu vyjádřit? Budu moc ráda za každý Váš komentář. :)