pondělí 17. dubna 2017

Velikonoční pondělí & další cestovatelské typy

Ahoj ahoooj!

Nevím jak vy, ale já tedy rozhodně neuschnu. Osobně Velikonoce úplně v lásce nemám, ale i tak jsem koledníky přivítala s úsměvem a nějak to i tenhle rok v pohodě přežila. Včera jsem se večer vrátila ze Slovenska, vybalila tašku, popovídala s bráchou a rodiči a šla spát. No a ráno mě čekalo další balení - dneska večer hurá směr Švýcarsko! Ne, vážně se nenudím... :DD Nicméně tím, jak jsem teď hrozně často někde na cestách, jsem se naučila hrozně efektivně balit - naposledy jsem snad vůbec nic nezapomněla a navíc jsem byla zabalená rychle a tak, že jsem nevezla žádné zbytečnosti. No a dneska jsem si dopoledne říkala, že bych vám sem mohla zase hodit pár typů a ulehčit vám tak vaše přípravy na cesty, ať už se chystáte kamkoliv. :))



Přijde mi, že věci jako je kartáček na zuby, pyžamo, ponožky a další už jsou tak ,,zapomínáním profláklé'', že už je snad nikdo nenechá doma. Já mám ale vždycky největší problém s hřebenem. Nevím proč, ale hrozně často ho zapomínám, stejně jako gumičky/sponky a další tyhle věci, které prostě doma používáte automaticky, aniž byste si to uvědomovaly... 


Další kámen úrazu je nabíječka. Sice jsem ji snad nikdy nezapomněla, ale vracela jsem se pro ni na poslední chvíli několikrát. Vždycky si ještě těsně před cestou mobil nabíjím a pak ji místo do kufru dávám automaticky zpět do šuplíku. 


Další věcí, která se mi stávala hlavně dřív, je kopice oblečení, která spolu prostě neladí. Vždy jsem prostě hodila do kufru trička, která se mi líbila, potom svetry, kalhoty,... Samotné byly ty kousky super, ale když jsem po příjezdu zjistila, že prostě nic nejde sladit s ničím, docela jsem se proklínala. Takže teď jedu hezky stylem ,,černé kalhoty - tenhle svetr a k tomu to a to tílko''... :DD 


No a samozřejmě nesmí chybět ani nějaký ten beauty objev, žejo. :DD Poslední rok/dva jsem si oblíbila jeden super systém, díky kterému si vždycky zabalím dekorativní kosmetiku, kterou potřebuji tak, že nic není zbytečné a nic mi nechybí. Jak na to? Jednodušše si produkty zabalím ,,jedno líčení před odjezdem'' a potom se jdu namalovat jen s těmi věcmi, které mám v kosmetické taštičce zabalené. Tím snadno zjistím, jestli mám vše a zda jsem schopná s tím něco vykouzlit. :)) 


No a to by bylo pro dnešek vše! Co pomáhá při balení vám? A co vždycky zapomenete? :DD


3 komentáře:

Líbil se Vám článek? Chcete se k němu vyjádřit? Budu moc ráda za každý Váš komentář. :)