neděle 15. ledna 2017

Novoroční beauty oblíbenci

Tak jak si užíváte sněhové nadílky? Já se rozhodně řadím do skupiny nadšenců, které sníh baví a už se nemůžu dočkat na pátek, protože vyrážíme se třídou na lyže. Ještě předtím bych vám ale ráda ukázala pár beauty oblíbenců, se kterými jsem vstupovala do nového roku s nadšením a které tenhle rok téměř denně používám. :)




Jako první tady máme tohle kombo Hoola bronzeru od Benefitu a Real Techniques štětce. Bronzer má úžasný odstín, dlouho na pleti vydrží a dá se hrozně dobře vrstvit. No a co si budeme povídat, už jenom to roztomilé balení je za deset bodů z deseti. :D Nedávno jsem si navíc po dlouhém vybírání objednala Real Techniques štětec, se kterým se konturuje jedna báseň a já tak tyhle dva oblíbence nikdy nedám od sebe! <3




Nedávno mi taky mums přinesla několik tužek na oči a já si absolutně zamilovala jednu černou od Bourjois. Už několikrát jsem vám psala, že si mnohem radši dělám linky pouze ze stínů, protože pak docílím přirozenějšího vzhledu. Bourjois tenhle problém vyřešil za mě - na jedné straně totiž najdeme krásně pigmentovanou tužku, na druhé pak navíc štěteček, se kterým lze linka krásně rozmazat. Ideál... :)







A taková moje novoroční výzva na závěr... Určitě už všichni víte, jak moooc mám ráda Sleek paletky. Nedávno jsem si uvědomila, že jsem poslední dobou vůbec nevytáhla ven tuhle krásku Garden of eden. Vzpomněla jsem si, jak mi s ní naposledy kamarádka chválila kouřovky a řekla si, že ji teď musím pořádně provětrat! Byla by to škoda, nemyslíte? :)



Máte taky nějaké oblíbené kombo, bez kterého se neobejdete? :))

2 komentáře:

Líbil se Vám článek? Chcete se k němu vyjádřit? Budu moc ráda za každý Váš komentář. :)