neděle 1. ledna 2017

December in pictures 🎄

Tak tady máme konec dalšího měsíce a zároveň konec roku. Je až neskutečné, jak ten čas letí! Když se ale zpětně ohlédnu, tak vidím, jaké obrovské množství věcí a událostí se za těch ,,pouhých 365 dní'' odehrálo... A kolik jsem toho stihla jen za prosinec! Hned druhého jsem přilákala vánoční náladu na své nehty, den poté jsem si nenechala s mojí J. ujít pražské vánoční trhy a nějaké ty nákupy, vyrazila na maturák, prošla si s mums vánoční Pasov, odmoderovala si zase po nějaké době jeden koncert, vydala se s Týnkou fotit, zažila nespočet úžasných holčičích drbáren večerů a kafíček a samozřejmě jsem byla nesmírně vděčná za nejlepší vánoční rodinnou pohodu... <3 Jak já celý tenhle vánoční čas MI-LU-JU! <33




















Klasika :DDD































A včerejší Silvestrovské balónky štěstí <333

Jak jste prožili poslední měsíc v roce vy? :)))

16 komentářů:

  1. To je tak krásný pozitivní článek! ♥ Tak ať je celý tenhle nový rok minimálně tak skvělý jako tvůj prosinec :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé, ty jsi zlatá, děkuji! <3 I tobě úspěšný a skvěle prožitý rok :))

      Vymazat
  2. Krásný fotky, Ani! :) Doufám, že rok 2017 bude ještě lepší a úspěšnější! (Jak v životě, tak v blogování. :))
    THE WORLD BY MARIA

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju Maruškoooo <3 Taky doufám, přeji hodně úspěchů (nejen při maturitě :-P) a nespočet super zážitků! <333

      Vymazat
  3. Achjo, taky miluju vánoční čas a je mi teďka líto, že je to už zase pryč. Jakto, že to vždycky tak rychle uteče?? :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Viď? :D Všechny krásné okamžiky prostě utečou jak voda...

      Vymazat
  4. Všechny fotky jsou moc krásný, nejvíc se mi líbí ta se sobama, jak tam jste :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tu jsme si nechaly s J. udělat na Arkádách :) Děkuju moc! <3

      Vymazat
  5. tie fotky sú krásne, najviac sa mi páčia nechtíky s vianočným motívom ♥

    OdpovědětVymazat
  6. Bezva fotky! Jinak ta mladá slečna s tou pózou je neskutečně roztomiláááá!
    www.jdeocestu.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Super fotky, najviac najkrajší je ten vianočný sveter! ♥

    OdpovědětVymazat
  8. Kde jsi sehnala ten balící papír?! Je boží :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V DMku v Německu :) Taky se mi moc líbil, tak jsem ho tam nemohla nechat! :D

      Vymazat

Líbil se Vám článek? Chcete se k němu vyjádřit? Budu moc ráda za každý Váš komentář. :)