středa 30. listopadu 2016

November in pictures

Čas letí jako neřízená střela a my tu máme další várku měsíčních postřehů. V listopadu jsem měla diář naplněný k prasknutí a jako vždy si při pohledu na všechny ty fotky a akce kladu otázku: ,,Jak jsem tohle mohla stihnout?''. Tak snad se vám fotky budou líbit, jdeme na to! :)





Hned první týden jsem šla jako již tradičně na nehty. Nakonec jsem vybrala mojí oblíbenou burgundy a rozloučila se tak definitivně s podzimem...



Den na to jsem vyrazila do Německa, kde už jsem nebyla pořádně dlouho! Sešla jsem se tam s holkama, zavzpomínala tam na mé nejlepší roční studium a taky s mums pokoupila nějaké vánoční dárečky.






Magický den 11. 11. patřil jedné úžasné akci a to megakoncertu Ewy Farne. O tom, jak jsem byla nadšená, už jsem vám psala TADY, četli jste? :)




Využila jsem taky sobotní trhy na Náplavce a program KU a nahlédla tak do nabídky a systému jednotlivých fakult.









Nenechala jsem si také ujít letošní první maturitní ples a zjistila tak, jak jsem si za celý rok odvykla na podpatky! Od 9 večer jsem umírala :DD


A tady onen osudný fyzikální pokus, který nám s J. za boha nemohl vyjít a po hodině a půl zkoumání se zjistilo, že jsme dostaly rozbitý přístroj. A pak že holky fyzice nerozumí! :D



No a nechyběl ani super večer s J. a koncert skupiny Iné kafe, pár hodinek brigádničení v kavárně, nějaký ten relax nad knížkou, prochajdy s hafanem a taková ta holčičí randíčka a nekonečné probírání všeho možného i nemožného, vždyť to znáte...










Jak jste si užili listopad vy? <3

5 komentářů:

  1. You have done a brilliant job making sure that people understand where you are coming from. And let me tell you, I get it. Please post more updates to cure.
    Microdermabrasion treatment

    OdpovědětVymazat
  2. Jako vždy mega úžasné fotky :) Ewu jsi si určitě užila! Já si strašně užila Justina, ale to víš! :D :)
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc :-* Jojo, vím :-P Ten víkend jsme měly obě pořádné hudební zážitky! <3

      Vymazat
  3. mnam tolko dobreho jedla v jednom prispevku:)
    Pozyvam na luxusnu vianocnu GA o Lancome, Biodermu a Dermacol. Tu:http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2016/12/narodeninova-ga-lancome-bioderma.html

    OdpovědětVymazat

Líbil se Vám článek? Chcete se k němu vyjádřit? Budu moc ráda za každý Váš komentář. :)