středa 6. července 2016

Ovesné sušenky

Ahoj!

Než vás zasypu milionem fotek z dovolené, podělím se s vámi ještě o jeden super recept, a to ovesné sušenky. Máte je za chvilku hotové a chutnají vážně víc než skvěle. Připraveni? :)





Vyšlehejte si 100 g másla, 150 g vloček, 80 g cukru (použila jsem kokosový), půl lžičky skořice a 1 vejce. Do směsi přidejte 100 g celozrnné mouky spolu s půlkou lžičky prášku do pečiva. Vzniklé těsto nechte hodinu uležet, potom ho vytvarujte do požadovaného tvaru a pečte na pečícím papíru cca 20 minut při 150 °C.

Já si potom ještě rozpustila hořkou čokoládu se sójovým mandlovým mlékem a z poloviny je namočila.

A sušenky jsou hotové... Dobrou chuť! :))



4 komentáře:

  1. Už jsem vyzkoušela spoustu receptů na sušenky (vetšinou z ovesných vloček) a ráda zkouším a nacházím stále nové a nové... :)
    Na mém blogu jich mám zatím jen pár, ale pomalu a jistě budou přibývat :)

    OdpovědětVymazat
  2. Kéž by se mi sušenky zjevily hned abrakadabra :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věř mi, že jsou za chvíli hotové :D To zvládneš :-P

      Vymazat

Líbil se Vám článek? Chcete se k němu vyjádřit? Budu moc ráda za každý Váš komentář. :)