pátek 10. června 2016

Zdravé dobroty z parfums

Jaký by mohl být při pátku jiný článek, než mlsací, že? Poslední dobou na parfums objednávám mnohem více zdravých potravin, než kosmetiky. Moc se mi celá jejich nabídka líbí a mít neomezený rozpočet, vykoupím to všechno. Dala jsem vám dohromady, co jsem ulovila při posledním nákupu, tak jdeme na to! ☺


Jednou jsem si doma udělala mandlové máslo a od té doby jsem si naprosto oblíbila přidávat oříšková másla do ovesné kaše apod. Takže tohle máslo vyrobené z mixu oříšků bylo jedno velké musthave.



Mléčné a bílé čokolády nejím (přijdou mi taaaaak strašně sladké), takže pokud mám na nějakou čokošku chuť, dám si vždy kostičku nějaké hořké. Tyto od lifefood jsou navíc #vegan, #nosugar a #raw, takže paráda! Jsem hrozně zvědavá hlavně na tu s chia semínky. :))





Všechno, co se skládá z oříšků, sušeného ovoce a hořké čokolády mi přijde DO-KO-NA-LÉ, takže jsem do košíku ,,musela´´ přihodit i tuto Marawkánku.




Poslední dobou jsem začala dělat raw dorty, na které jsou většinou potřeba datle, takže jsem si jich jeden balíček také vzala.



A poslední a nej nej nej věcí je acai prášek. Už se nemůžu dočkat, až vyzkouším Instagramem proslulou Acai bowl! Pokud bude dobrá, určitě se těšte na recept! :)




A jedna položka, která není ani pro mě a která se netýká jídla, ale je tak roztomilá, že jsem vám ji sem musela dát - existují snad hezčí kartáčky pro pár? ♥




Už jste na parfums ulovili i něco na zub? ☺

20 komentářů:

  1. Mnam mnam tolik zajimavych dobrutek :) Na acai bowl uvitam clanek

    OdpovědětVymazat
  2. Kdybych měla neomezený rozpočet, nejspíš bych tam také vykoupila všechno :D

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  3. Super článok :) Tie zubné kefky sú cutee :3 :)
    partofnicol.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  4. Vůbec jsem netušila, že je na parfums i jídlo, mrknu na to! :)
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U nás na to přišla mamča, určitě mrkni, nabídka je vážně skvělá! ;)

      Vymazat
  5. Super článek ! Teď jsem dostala na ty dobrůtky chuť :D Ty kartáčky jsou skvělé :)
    FOXIE SIMMA

    OdpovědětVymazat
  6. Maslo vyzerá super, o nejakom takom uvažujem, možno stavím na toto a tie kefky sú úžasné, nevedela som, že je aj také balenie pre páry:)

    Saja Frey blog

    OdpovědětVymazat
  7. Na parfums jsem jako doma a ještě jsem si normálně nevšimla, že tam mají i jídlo :D Musím jít jejich nabídku pořádně prošmejdit :D

    ...Instantní krása...

    OdpovědětVymazat
  8. to sú ale zaujímavé veci :) tie by som aj ja rada vyskúšala .. a tie kefky sú roztomilé :)

    OdpovědětVymazat
  9. mňaaaam urobila si mi také chute ♥.♥
    ... a tie zubné kefky su krásne, ja tiež používam takéto. :)

    XOXO

    http://nikolaknazikova.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  10. Čokolády od LifeFood zbožňuji, protože nejsou tak šíleně přeslazené jako ty klasické :) Obecně raději sahám po veganských čokoládách.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lifefood je celkově bezchybná značka, jejich čokolády taky miluju :)))

      Vymazat

Líbil se Vám článek? Chcete se k němu vyjádřit? Budu moc ráda za každý Váš komentář. :)