úterý 10. května 2016

Češka s Němkou v Rakousku #photodiary

Minulý rok jsem strávila deset a půl měsíce na gymplu v Německu a bylo to jedno z nejlepších období v životě. Dostala jsem se totiž do parádní třídy a se spousty úžasnými lidmi se vídám a často navštěvuji doteď. Teď mě tak napadá, chtěli byste nějaký podrobnější článek? Otázky pište klidně do komentářů :))) Včera jsem s nimi zažila další super den. Tak se na něj pojďme podívat! ☺




V neděli jsem vyrazila za mojí milou Svenjou, u které jsem přespala. Ráno jsme si přivstaly (budíček ve 4:45 - jako vážně?!) a o hodinu později už jsme stály spolu s dalšími ze třídy na zastávce u školy a nasedly do autobusu směr Rakousko (= 3 a půl hodiny spánku, jupí!). Tam jsme v rámci Dnu Evropy přednášely o mém již zmíněném studijním pobytu a pak jsme dokonce dělaly rozhovor do rádia. :D Cestou zpět jsme všichni byli naprosto vyřízení a vyprosili si rychlozastávku v Mekáči na kafe. Odpoledne už si mě mamka vyzvedla a samozřejmě jsme si neodpustily zajít do DMka, které je v Německu prostě nejlepší... Mé kroky vedou vždycky do koutku s Alnaturou a dalšími zdravými dobrotami. Tentokrát jsem ulovila spoustu druhů sójových mlék, všemožné #raw #vegan #nosugar #bio tyčinky a na zkoušku jsem přihodila i jednu kokosovou vodu. Asi v půl sedmé večer jsem přijela domů. Sice úplně vyřízená, ale plná dojmů, že jsem zase všechny konečně viděla. ♥







Večeře za jízdy aneb ,,Mami, mám hlad, domů už to nevydržím!´´ :DDD













6 komentářů:

  1. No no, tolik dobrůtek :) Ten salát se sušenýma rajčátkama a mozzarelou na mě doslova volá :D

    OdpovědětVymazat
  2. Krásný zážitek. :) (To já se se svou třídou rozloučila už minuý rok v květnu. :D a asi nějak netoužím po tom, abych je viděla znovu. Já si to nahradila Míšou no. :))
    A kokos, ten já můžu. :3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ani se ti nedivím, Míša je skvělá a nuda s ní rozhodně nehrozí :D

      Vymazat
  3. Ty jo, v Německu už jsem nebyla ani nepamatuju, moc ráda bych se tam opět podívala :) a ten saláááát, mňaaaaam :)

    OdpovědětVymazat

Líbil se Vám článek? Chcete se k němu vyjádřit? Budu moc ráda za každý Váš komentář. :)