pondělí 7. března 2016

Mug cake

Ahoj!

Doufám, že jste po víkendu pořádně odpočatí. Já musím říct, že už jsem byla dneska dopoledne tak strašně unavená, že to vypadalo, jak kdyby byl pátek, a ne začátek týdne. No co... Když už v týdnu musíme ráno tak brzo vstávat, nesmíme alespoň zapomenout na snídani - základ celého dne. Já si v poslední době oblíbila mug cake. Na chuť je výborný, navíc vás zasytí a máte ho hotový během pěti minut, když se ho tedy další půl hodinu nesnažíte hezky vyfotit na Instagram, žejo. :D




Začneme tím, že si rozmačkáme banán. Dále přidáme 70 g ovesných vloček, 1 vejce, lžíci javorového sirupu, skořici a kokosový olej. Všechno smícháme dohromady a dáme do hrníčku. Asi na 2-2,5 minuty vložíme do mikrovlnky a máme hotovo! Pak už jen stačí mug cake z hrnečku vyklopit, ozdobit ovocem/kokosem/oříšky a můžeme snídat. ☺


Dobrou chuť! :))



10 komentářů:

  1. Vyzerá úžasne:)
    Určite vyskúšam!
    http://vsetko-co-mam-rada-by-vaja.blogspot.sk/2016/02/velkonocna-giveaway.html?m=1

    OdpovědětVymazat
  2. Mňam, vypadá to exkluzivně ♥ o víkendu si tuto dobrotu udělám

    OdpovědětVymazat
  3. Tak to by se mi hodilo- ráno si nestíhám namazat ani rohlík. :D A vypadá to úžasně! :)
    Maru :)

    OdpovědětVymazat
  4. Každý o tomhle mluví a já to ještě nikdy nejedla, takže musím vyzkoušet! :D
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat
  5. Ježiš mnaam to vypadá opravdu báječně:))
    www.andreykab.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat

Líbil se Vám článek? Chcete se k němu vyjádřit? Budu moc ráda za každý Váš komentář. :)