úterý 15. března 2016

KPZ aka. Krabička Paleo Záchrany

Ahoj všichni!

Nedávno mi přišel balíček, který mě svým nápadem opravdu dostal. Obnovení všemi známé Krabičky Poslední Záchrany na Krabičku Paleo Záchrany mi přijde naprosto super! :D A o co jde? V balíčku dostanete cca 7-10 ks paleo dobrot, které se hodí na každou svačinku. Krabička je perfektně vyvážená, rozhodně tedy nepřevládá jen sladké / slané. A i když nedržím jen paleo stravu, balíček je u mě správně - našla jsem tam totiž spousta produktů, které si i já sama normálně kupuji. Co že jsem tam tedy objevila? ☺



 Jako první mi do očí padlo jasně žluté balení čaje, který taaak hezky voní! Dále pak pikantní chipsy ze zeleného banánu, na které jsem neskutečně zvědavá - nikdy jsem o tom neslyšela a nedokážu si představit, jak to může chutnat! :D Jedinou věcí, kterou z balíčku neochutnám, jsou marinované olivy, kterým jsem pořád nějak nepřišla na chuť. Rodiče a brácha je ale milují, takže se u nás určitě neztratí. Na druhou stranu mě hrooozně moc potěšil balíček oříšků (jak překvapivé) a dvě tyčinky - jedna s ovocem a oříšky od lifebar a druhá moje oblíbená raw energy od bombus v příchuti kešu a kafe. Tím ale rozhodně nekončíme! Zapomenout nesmíme ani na dýňová semínka, která jsou na zdravé zobání u televize bezchybná, nebo třeba na neslazenou (jupí!!!) papaju. A nejlepší na konec? Za mě určitě tahle supr čupr pomerančová čokoška z nepraženého kakaa.















Musím říct, že mě hrozně bavilo balíček otevírat a do poslední chvíle nevědět, co tam na mě čeká. Navíc tam máte možnost objevit i překvapení, které nepatří do běžného sortimentu e-shopu www.paleo-doupe.eu. A že bylo těch pozitivních zpráv dneska dost? Nene... Mám pro vás ještě jednu - krabička vás vyjde levněji, než kdybyste kupovali každou věc zvlášť. To je super, ne? ☺




Zaujala vás ,,KPZtka´´? ☺

14 komentářů:

  1. To je ale krásnej balíček, takový obsah bych taky hned brala :)

    OdpovědětVymazat
  2. Páni, láká mě minimálně polovina obsahu toho balení :) ale s Olivami jsem na tom úplně stejně jako ty, ještě jsem jim nepřišla na chuť. A banánové chipsy mě velice zaujaly, nikdy předtím jsem o ničem takovém neslyšela. Určitě si myslím, že se balíček vyvedl :)

    Maris Novotná

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Naprosto souhlasím ☺ Pak dám vědět, jaké byly ty banánové chipsy ;)

      Vymazat
  3. Tyjo, Ani, takhle na večer, jo? :D že se nestydíš mi takhle dělat chutě. :P
    Krásný balíček. :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A to si představ mě, když jsem tady měla ty dobroty při psaní před sebou a před tím jsem se na ně ještě asi týden mohla jen koukat, než je vyfotím na článek -_- :D

      Vymazat
  4. To vypadá fakt skvěle! :-)
    www.jdeocestu.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Tak to je super nápad! :) Všechny věci vypadají skvěle! :)


    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  6. To je parádní, vypadá to skvěle! :)
    A navíc všechno samé dobroty, kromě teda těch oliv, na tom se shodneme. :D Tak dobrou chuť!:)

    OdpovědětVymazat
  7. Mám ráda tyhle všechny "mystery" boxíky a tento vypadá vážně skvěle! Zaujaly mě ty chipsy ze zeleného banánu.
    Dazzlicious | GIVEAWAY o čistící kartáček Braun

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně se na tom líbí hlavně to překvapení, že vlastně do poslední chvíle nevíš, co na tebe v balíčku čeká :))

      Vymazat

Líbil se Vám článek? Chcete se k němu vyjádřit? Budu moc ráda za každý Váš komentář. :)