neděle 27. března 2016

Easter haul

Tak jak si užíváte Velikonoce? Já beru tohle volno jako pořádný restart a odpočinek (kromě denního kardia, při kterém umírám), ale o mé podivné jarní únavě až jindy... Dneska pro Vás totiž mám pár novinek, které jsem ulovila v Německu v DMku, kam jsem si s mamčou vyrazila na dámskou jízdu. Musím se přiznat, že se mi tam vždycky líbí tolik věcí, že bych nejraději vykoupila půl obchodu, ale díky bohu se vždycky nějakým způsobem držím. :D


Nejvíce si mě suverénně dostaly velikonoční vajíčka od Essie. Lak na nehty v kraslici? Ideální a originální dárek pro každou slečnu, že? ☺V nabídce bylo hned několik odstínů, já se nemohla rozhodnout mezi 24 in stitches (matná zastřená barva, kterou já prostě můžu) a 102 play date (ta nejúžasnější fialová na jaro). Problém byl vyřešen tím, že jsem jeden dostala od mamky a druhý od babičky - děkuji Vám!













Taky jsem do košíku hodila bezbarvý gel na obočí od Alverde, který podle mého nemá konkurenci, a který mi zrovna nedávno došel.





Určitě už z minulých článků víte, že já a kalhoty nejsme úplně kamarádi. Moje ,,láska´´ k sukním a šatům si ale žádá neustálé dokupování silonek, protože mi nikdy nevydrží déle než dvě nošení. Taky to tak máte? V DMku se mi hrozně líbí obrovský stojan s ještě větší nabídkou všemožných typů/barev/velikostí atd...


No a nebyla bych to já, abych sem nepřidala nějaké to jídlo, žejo... Alnatura je moje velká závislost a nikdy oddělení se zdravou výživou nevynechám. Tentokrát jsem tam objevila nové tyčinky, na které už se moooc těším. Jo a taky jsem si na cestu koupila smoothie, které jsem samozřejmě zapomněla v tašce v kufru, takže jsem ho vybalila až doma. Klasika. :D







Přeji Vám ty nejkrásnější Velikonoce a holky nezapomeňte, že je letos přestupný rok a my můžeme vyrazit s pomlázkou taky! :))

14 komentářů:

  1. Také beru Velikonoce jako jeden velký restart :) Ježiš no tak to je tak roztomilý ty vajíčka,to je fakt originální :D No já a punčochy to je trest! :D Já si je vždycky někde zničím :D Tobě taky krásné Velikonoce a hlavně hodně pohody ♥

    ROSEMDIARY

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky mi to přijde originální :D No já se obávám, že nejsou silonky kamarádi s nikým... -_- Tobě taky ♥

      Vymazat
  2. Jé, no ty laky mají božský balení :) A tyčinky i smoothie vypadá taky dobře

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Naprosto souhlasím, balení je jako velikonoční dárek super :))

      Vymazat
  3. Jé, tak ta vajíčka essie jsou boží! Hlavně ten fialkový lak :) Taková dámská jízda by se mi taky líbila, musely jste si to s mamkou moc užít :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsme si opravdu užily... Na takové dny nic nemá... ♥

      Vymazat
  4. Essie laky jsou nejlepší! Krásné odstíny!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky je mám ráda, jsou opravdu kvalitní a dle mého názoru se i za tu vyšší cenu vyplatí :)

      Vymazat
  5. Lak na nehty ve vajíčku, nikdy bych neřekla, že to někdy řeknu, ale je to dokonalá kombinace! ♥

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  6. Laky vypadají úžasně!! :))
    Veselé Velikonoce. (Mně bylo zakázáno chodit s pomlázkou :D)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju! :) Tak aspoň, že máš to Sparťanský vejce :DD

      Vymazat
  7. Essie balení je fakt rozkošné a farbičky moc krásne! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Odstíny mi přijdou na jaro naprosto ideální ;) Můžu jen a jen souhlasit :)

      Vymazat

Líbil se Vám článek? Chcete se k němu vyjádřit? Budu moc ráda za každý Váš komentář. :)