čtvrtek 12. listopadu 2015

Podzimní oblíbenci ♥

Ahoj všem!

Konečně jsem se dokopala k tomu, abych vám sepsala mé podzimní favority. Každý den objevím něco nového a řeknu si, že vám o tom musím napsat, ale ne a ne se k tomu dostat... Dneska jsem ale našla chvilku času a řekla si, že už to prostě nafotím a ten článek dneska vyjde! :D






Astor Perfect stay Transfer proof


Absolutní favorit mé celkové rtěnkové výbavy. Ať už se jedná o barvu, která nemá dle mého názoru konkurenci, nebo o výdrž, která je neskutečná! Vydržela mi na puse půl dne jako přibitá a nenechala se zastrašit ani jídlem, pití, dokonce ani sprchou... Věřte mi, jinak, než hoodně dobrým odličovačem ji prostě pryč nedostanete. :D Tekutá rtěnka se skládá ze 2 částí - první je barva, kterou na rtech necháte asi 2 minuty úplně zaschnout (tím se chytne rtů a už se jich nepustí), a druhou je poté ,,průhledný´´ gel, který rty hydratuje, neboť první část neskutečně vysušuje.



odstín 210 Rosy All Day

Yves Rocher Green tea eau de toilette


Kdybych šla do YR a nic si nevybrala, pak bych to nebyla já... Není snad jediná věc, která by mi od nich nevyhovovala... O víkendu jsem tam ulovila tuhle naprosto úžasnou toaletní vodu, která voní po zeleném čaji. Nejsem úplný zastánce těžkých parfémů a přesně tyhle lehounké, nevtíravé vůně mám nejraději.



Čteme!



Nezapomněla jsem ani na návštěvu knihkupectví, kde jsem si odškrtla rovnou dvě položky mého knížního wishlistu. Jednou je Girl online od Zoe Sugg, druhou pak Lahodně s Ellou od Elly. Už se nemůžu dočkat, až z ní zkusím něco uvařit, nebo upéct. Určitě pak podám report... :))





Mrazem sušené ovoce


Dneska článek zakončíme tím nejlepším, tedy jídlem. Už nějakou tu dobu jsem pokukovala po sušeném ovoci mrazem a nakonec jsem se ho rozhodla vyzoušet. No a co dodat? Peněženka pláče a můj seznam závislostí se rozšiřuje o další pokrm... Za mě ovoce nemá chybu! Nejvíc ujíždím na malinách, nejméně mě oslovily banány. Moje mamka to má ale přesně naopak, takže vám asi nejsem schopná poradit jen jedno nejlepší. Rozhodně se ale nebojte, chybu neuděláte nikdy. ☺






PS: Co patří mezi vaše podzimní oblíbence? ♥

12 komentářů:

  1. Ahoj :) a kde jsi to ovoce koupila? vypadá hodně dobře,
    budu pak i ráda za recenzi na knížku Lahodně s Ellou :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Recenze určitě bude, jen si s knížkou nejdřív trošku pohraju :))
      Ovoce jsem koupila v Globusu, určitě doporučuju ♥

      Vymazat
  2. Moc hezký článek:)
    Já se od Zoe držím co nejdál, protože jak jsem tak četla, je to docela primitivní knížka. :) Nic proti Zoe, je fajn, ale asi přeci jen umí lépe natáčet vide, než psát:) ^^
    Každopádně mrazem sušené ovoce vypadá lahodně! :3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc! :)
      Já zatím narážela na celkem pozitivní recenze, tak uvidíme, kdyžtak ti tu knížku půjčím :))
      Jinak ovoce nemá chybu! ☺

      Vymazat
  3. Girl Online je moje absolutně nej knížka teď, strašně mě baví ten děj, a hlavně, když jde o bloggerku no, co si budeme povídat :D :) Super nafocené fotky :)
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc, focení je v tomhle období peklo, protože se domů vracím zásadně v době, kdy už je venku tma :D
      Na girl online jsem zvědavá tak uvidíme... ☺

      Vymazat
  4. Skvelý článok, skvelé fotky. :) a to ovocie vyzerá naozaj chutne.

    OdpovědětVymazat
  5. Na lahodně s Elou už se chystám hodně dlouho, jen jsem to nestihla ještě pořádně omrknout. A musím jen souhlasit, ještě se mi taky nikdy nestalo, že by mi cokoliv z YR nesedlo. A mňam to ovoce vypadá luxusně :))

    OdpovědětVymazat
  6. Knihu Lahodně s Ellou jsem si plánovala koupit, ale teď moc nevím.. jsou tam dobré recepty, stojí za to? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem zatím naprosto spokojená, ale plánuji ještě samostatný článek, tak vydrž :D ♥

      Vymazat

Líbil se Vám článek? Chcete se k němu vyjádřit? Budu moc ráda za každý Váš komentář. :)