úterý 13. října 2015

Mix it! #foodhaul

Ahoj všem!

Když jsem v Německu narazila na My muesli, myslela jsem si, že už nikdy v životě nebudu jíst lepší. Nedávno jsem se ale stavila dokoupit něco nového do zdravé výživy a nová láska byla na světě. Tak co že jsem to objevila?☺





Jak už vidíte z úvodní fotky, mými novými favority jsou müsli z mixit. Celý nápad toho, že si namícháte svoji směs mi přijde naprosto dokonalý. Já si koupila již dvě směsi hotové a v žádném případě nelituji, jedna je lepší než druhá. Plná ovoce, oříšků a nepopsatelně vynikající! Hlavně se vám nikdy nepřejí, protože můžete zařídit to, že nikdy nebude jíst dvakrát stejný mix. No a poslední parádní poznatek - konečně tím máte možnost sehnat výborné müsli bez rozinek - pro jejich odpůrce jako jsem já je to ten nejlepší pocit.... :D





Neodolala jsem a koupila jsem si ještě naprosto úžasnou tyčinku s kokosem a čokoládou...


Chybět nemohla ani sójová mléka... :D


No a v poslední řadě kolečka z hořké čokolády, která jsou ideální do ovesné kaše... ♥



A co vy? Taky hledáte müsli bez rozinek?☺




6 komentářů:

  1. Mixit je opravdu super, moc se mi cely jejich koncept libi :) jednou jsme si s pritelem take namixovali svuj mix a bylo to fakt super :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To věřím, taky plánuji, že si časem namíchám směs svou :)

      Vymazat
  2. Tolik dobrůtek :) food hauly jsou stejnak nejlepší ! :D :)
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat
  3. Mně rozinky nevadí :) Ale Mixit jsem si sama namixovala jednou a byla to dobrota

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já taky plánuju, že bych si namixovala něco sama :))

      Vymazat

Líbil se Vám článek? Chcete se k němu vyjádřit? Budu moc ráda za každý Váš komentář. :)