pondělí 5. října 2015

Evolution of smooth

Ahoj všem!

,,Tyjo, nekecej že ho máš! Kdes ho vzala?´´ Tak přesně takhle reagovalo moje okolí poté, co jsem všem hrdě ukázala svůj první eos balzám. Dostala jsem ho od kamarádky Američanky, u které jsem ho obdivovala natolik, že mi jeden jen a jen pro mě další den, když jsem se viděly, přinesla. ♥ V té době nebyl k dostání nikde jinde, než právě v Americe. Časy se ale mění, no a my můžeme eos výrobky najít v drogériích a na e-shopech.





Tak to je on. Můj úplně první hrdina od té nejmilejší Lyndee...

vůně summer fruit

Má krásnou, jemně sladkou ovocnou vůni, která mi přesně k barvě obalu nádherně sedí. A když píšu jemně sladkou, myslím opravdu jemně. Nesnáším takové ty umělé, rádoby ovocné parfemace, v tomto případě je to ale opravdu jen příjemná, sladší nevtíravá příchuť.



Balení a funkci bych mohla sepsat pro oba dva najednou, mé nadšení se u druhého krasavce (tentokrát mint) jen potvrdilo... ☺


Většina lidí považuje tvar vajíčka za nepraktický vzhledem k tomu, že zabírá zbytečně moc místa. Já to tak neberu. Líbí se mi, že se od ostatních tvarem odlišuje, mám ráda originální věci s nápadem. No a když vyrážím ven jen s psaníčkem, nechám ho hold doma.... :D Jedinou potíž vidím trošku při aplikaci, koutky rtů bez ,,opatlání´´ místa okolo prostě nenatřete.


Mint balzám jsem si už pořídila sama, a to v DMku. Voní jako větrová žvejka. A to pooooořádně. Mentolová příchuť je opravdu celkem intenzivní (ideál pro člověka závislého na žvýkačkách jako jsem já :D). Vždy po aplikaci cítím malinké ,,štípání´´, úplně stejné jako u jedné rtěnky, která měla dělat plnější tvar rtů. Nevím, jestli můj eos se rty něco ohledně velikosti dělá, ale rozhodně jsem si jistá, že je hydratuje na jedničku s hvězdičkou. ☺

vůně sweet mint

Sama za sebe bych vám eos určitě doporučila. Líbí se mi jak funkcí, tak designem - barvy na obalu jsou fakt boží, co jsi budeme povídat... ♥

PS: Na parfums.cz seženete kromě eos balzámků i neméně slavné krémy na ruce, určitě mrkněte! :)


10 komentářů:

  1. Já bych chtěla vyzkoušet Sweet Mint, mám summer fruit :)
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pokud ti nevadí mentolová vůně, určitě doporučuji ☺

      Vymazat
  2. Já musím, říci, že z něj mám docela respekt a držím se od něj radši dál potom, co hodně lidí řeklo, že hydratace za moc nestojí :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem s hydratací celkem spokojená, ale je pravda, že si rty mažu prakticky 24/7 :D

      Vymazat
  3. já mám eos ráda, ted chci zkusit ten krém..

    OdpovědětVymazat
  4. Eos bych chtěla určitě vyzkoušet, monentálně ale používám carmex a ten je skvělý :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Carmex jsem ještě neměla, ale slyšela jsem na ně samou chválu ☺

      Vymazat
  5. Eos balzámek se mi podařilo před dávnou dobou vyhrát v GA a už ho mám taky dávno spotřebovaný, protože to byl oblíbenec :). Koukala jsem, že je mají v DM i ty krémy na ruce

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky krémy? Tak to jsem vůbec nezaregistrovala, super! :D

      Vymazat

Líbil se Vám článek? Chcete se k němu vyjádřit? Budu moc ráda za každý Váš komentář. :)