středa 23. září 2015

Salvia Hispanica? Prostě CHIA dezert ☺

Ahoj všem!

Dlouho tu nebyl žádný report z kuchyně, to se musí ihned napravit! O víkendu jsem zkoušela poprvé v životě udělat chia puding a byl výborný, tak vás přeci nemůžu ochudit o recept... Tady to je! ☺



Na výrobu budeme potřebovat chia semínka, strouhaný kokos a mléko (ideální je kokosové sójové, ale to jsem zrovna neměla doma - smíchala jsem tedy v poměru 1:1 normální kokosové a sójové bez příchutě). Ideální je i nějaké ovoce na dozdobení - jíme i očima, že? :D


Začneme tím, že do sklenice dáme chia semínka a kokos v poměru 1:1.


Dala jsem po 1,5 polévkové lžíci, množství ale samozřejmě záleží na vás.


Základ máme tedy hotový! :)


Teď už stačí jen zalít mlékem.


Vzniklou směs uložíme na min. 2 hodiny do ledničky.


Pak už jen dozdobit ovocem a oalá! Buon appetito! ☺


Zkoušeli jste někdy dělat něco s chia semínky? Já měla premiéru, takže budu určitě ráda za další typy! :)

16 komentářů:

  1. Já to ještě nezkoušela ale hodně to vídám, musím říct, že to vypadá skvěle ^^
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat
  2. Musím říci, že já si ho teda dělám s jogurtem, kombinace s mlékem mě trošku děsí, mám strach, že mi to nebude tolik chutnat :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ono tam to mléko vlastně moc necítíš, chia semínka ho ,,vypijí´´. V případě toho kokosového pak všechno hezky voní, al samozřejmě záleží na každém :)

      Vymazat
  3. Tak toto je pro mě novinka, věřím, že je tento dezert velmi dobrý.

    OdpovědětVymazat
  4. Já si nejdřív v blenderu rozmixuju ovoce s mlékem, ovocným mlékem pak zalívám semínka. Taky ňamka :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To věřím, určitě vyzkouším, zní to naprosto skvěle! :)

      Vymazat
  5. Nikdy som chia semienka neskúšala, ale rada by som zistila ako to chutí. Skvelý recept :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nemají výraznou chuť, v téhle verzi cítíš spíše kokos, než semínka samotná :)

      Vymazat
  6. Chia používam pravidelne či už do kaše alebo robím tento puding :)
    Dominika z blogu MORE than FASHION

    Pozývam na skvelú Jesennú Giveaway

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak do kaše jsem je ještě nezkoušela, super nápad! :)

      Vymazat
  7. Mě osobně to chutná jenom cia semínka + mléka :) , ale tohle byl další super článek! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc! :) Já jsem toho zatím moc nezkoušela takže nemůžu soudit, ale určitě vyzkouším ☺

      Vymazat
  8. Chia semínka si kupuju pravidelně a dávám si je každý den do vloček s jogurtem :)

    OdpovědětVymazat

Líbil se Vám článek? Chcete se k němu vyjádřit? Budu moc ráda za každý Váš komentář. :)