pondělí 29. června 2015

Utubering

Krásný den!

Jak jistě už všichni víte, v sobotu 27. 6. se v Praze na Letňanech konal všemi dlouho probíraný a očekávaný Utubering... Já sama jsem se o tuhle naprosto super akci neochudila a samozřejmě jsem vyrazila. Až na počasí, které nám ten den zrovna moc nepřálo, to byl pro mě naprosto nepopsatelný zážitek, který vám nyní alespoň trošku pomocí fotek přiblížím.





Na úplném začátku jsem si alespoň chvilinku poslechla mého oblíbeného Voxela, protože pak už mě z ,,beauty části´´ nikdo nedostal... :-D


Každá Youtuberka měla svou zónu, kde jste měli možnost si mimo jiné koupit i třička apod...

Zóna Getthelouk
Od 13:00 do 15:00 nepatřil Workshop stan nikomu jinému, než Shopaholic Nicol. Každý si mohl vyrobit svou vlastní čelenku a bylo to prostě nej! :)



A čelenka, kterou jsem si vyrobila....

Největší Utuberingový úlovek.... :-P
Fashion stage patřila také Lucce z Getthelouk, která měla pro všechny diváky připravenou hodinovou show S-LOU-ší mi?.





Samozřejmě jsem si nenechala ujít ani hudební vystoupení Gabči Heclové a Čaj s Teri, překvapivě s Teri Blitzen.... :-D





Utubering by se samozřejmě neobešel ani bez Petralovelyhair, se kterou jsem se také měla možnost vyfotit, navíc jsem ještě dostala její fotku s věnováním... <3



Jak jsem již psala, v zóně každé Youtuberky jste si mohli zakoupit její tričko, náramky apod. Já neodolala a pořídila si známý Petralovelyhair štětec M52.



No a tričko Utubering, či plakát se všemi účinkujícími - to je nutnost! :-P




Určitě můžete z fotek poznat, jak moc jsem si to užila, ještě teď si nemůžu všechny ty vzpomínky a zážitky v hlavě urovnat. Škoda jen toho nepříliš povedeného počasí a davů lidí se stejným cílem, jako máte vy... :-D

Co vy? Byli jste také na Utuberingu? :)

6 komentářů:

  1. Já bohužel nejsem v Čechách, takže jsem se nezúčastnila. Ale Peťu a Nicol bych taky hrozně ráda potkala! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Obě holky jsou naprosto úžasné, milé a krásné slečny.... Třeba ti to někdy příště vyjde :)

      Vymazat
  2. Nicol je moje nejoblíbenější YT a ráda bych jí viděla na živo, bohužel mi to nevyšlo s časem.:-(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Třeba ti to vyjde příště :) Nikča je opravdu úžasná.... <3

      Vymazat
  3. Lou mám ráda, její videa si pouštím po A cup of style nejraději :-)

    OdpovědětVymazat

Líbil se Vám článek? Chcete se k němu vyjádřit? Budu moc ráda za každý Váš komentář. :)