úterý 9. června 2015

Ti nejlepší z nejlepších #1

Krásný den!

Jak už jste asi pochopili z názvu příspěvku, dneska budeme recenzovat jen a jen pozitivně. Proč si také kazit tak krásný den, že? Vybrala jsem pro Vás pár mých produktů, které jsou pro mne momentálně naprosto ,,nej´´ a každému věnovala pár slov. Tak připraveni?





 E STYLE MONO WET AND DRY SHINY EYE SHADOW

O tomhle produktu jsem již psala, šlo však o jeho brášku jiného odstínu. Nyní bych chtěla pár slov věnovat tomu s odstínem 01 Moonlight. Pár týdnů zpět jsem darovala celý článek mé závislosti na rozjasňování vnitřních koutků a tohle je přesně ten pomocník, díky kterému vypadáte během minutky dokonale a plné energie... Bílý, extrémě třpytivý stín, stačí jen nanést do vnitřního koutku a vypadáte skvěle! Špatně rozhodně nevypadá ani přes celé víčko. Díky bytelnému balení se nemusíte bát, vzít ho někam na cesty, kde ho rovnou můžete použít i jako rozjasňovač. Stín je skvěle pigmentovaný a s primerem mi bez problémů vydrží na víčku celý den. No a pokud se rozhodnete jít na párty a budete chtít mít oči ještě více lesklé, použijte stíny na mokro. Poté to opravdu rozbalí.... A že ho ještě nemáte? Tak honem na www.prodavamekosmetiku.cz ! :-D



vlevo použití na sucho, vpravo na mokro :)

BENEFIT THE POREFESSIONAL

Zázrak. Tečka. Nemám slov. Nechápu, jak to dělá, ale získává si mě každým použitím. Málokdy se mi stane, že bych po spotřebování produktu šla a koupila si úplně ten stejný znovu. U tohohle primeru to však vím na 100 procent. Pleť je po něm naprosto dokonalá a pokud budete v Sephoře, určitě vyzkoušejte tester a věřte mi, budete zamilovaní....



BOURJOIS COLOR BOOST

S chubby sticky jako by se teď roztrhl pytel! Dělá je spousta značek a i já patřím rozhodně mezi příznivce, zvlášť pak, pokud se jedná o krasavce Color boost v odstínu 02 Fuchsia Libre... Ochrana SPF 15, hydratace a skvělá barva zároveň - opravdu to nepotřebujete i vy? :-D



E STYLE MATT TOUCH EYE SHADOW

Tenhle stín patří dle mého názoru opravdu do základní výbavy a měla by ho mít doma každá. Jeho využití je totiž mnohem širší, než se zdá... Pro mne je to hlavně velký pomocník, co se ,,základu´´ týče. Je výborně pigmentovaný, takže vám na víčkách zakryje žilky a podobné neplechy - idální produkt na dny, kdy máte chuť jen na linky, ale potřebujete něčím sjednotit celé víčko. Vzhledem k jeho opravdu matnému finishy vám pomůže např. i při obtiskávání gelových linek, či jako pomyslný ,,zmizík´´, když při kouřovém líčení něco přeženete... Ano ano, další ,,must have´´ produkt na světě... :-D

Seženete na www.prodavamekosmetiku.cz
Odstín 01 White Coffee

VICTORIA´S SECRET LOVE SPELL

Neumím popisovat vůně a rozhodně se o to ani nebudu pokoušet, přesto vám alespoň tenhle sprej od VS ukážu. Mě osobně byla vůně Love spell nejpříjemnější, ale vzhledem k velké možnosti výběru si na své přijde každý. Kromě bezvadné vůně a krásnému obalu mě moc překvapila výdrž, která je na sprej (nejedná se o parfém....) opravdu skvělá!



BENEFIT IT´S POTENT! EYE CREAM

Jak asi už všichni víte, jsem milovník Benefitu a bylo by divné, kdyby se v tomhle článku objevil jen jeden produkt. Mezi mé další ,,svaté grály´´ patří bezesporu jejich oční krém. Rozkošné balení, bez zbytečné otravné parfemace, hutný, ale krásně se roztírající, skvěle hydratující. Tak, a to by mohlo stačit, ne? :-D



Doufám, že jsem vás naladila na správnou nakupovací atmosféru a že už teď vyrážíte do města pro dokoupení věcí, které po přečtění dnešního postu taaak potřebujete... :-D

Co je momentálně tím vaším nej? :)

10 komentářů:

  1. Já chci strašně dlouho od Benefitu něco vyzkoušet, ale ještě jsem se pořád neodhodlala, protože nevím co, ale snad k tomu brzo dojde :) a spreje od Vs jsou boží, ty miluju <3 a můj oblíbenec je teď O bag :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já Benefit miluju a troufám si říci, že nešlápneš vedle s ničím... Já si teď brousím zuby na Watt´s up rozjasňovač :)
      O O´bag zase přemýšlím já, přijde mi nádherná.... <3

      Vymazat
  2. Ten VS hodně lidí chválí a já si ho taky plánuju pořídit. Po tvém článku si toho asi pořídím víc :D

    Everything about my life

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. VS sprej je opravdu super, vřele doporučuji! A předem se omlouvám tvé peněžence... :-D

      Vymazat
  3. Nejvíce me zaujal noční krém. Momentálně používám krém od Yves Rocher.

    OdpovědětVymazat
  4. Ty spreje od VS mě hodně lákají a poslední dobou vidím hodně pozitivních recenzí tak snad možná někdy přeci jen koupím:) Skvělý článek:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc :)
      Určitě kup, budeš spokojená.... :)

      Vymazat

Líbil se Vám článek? Chcete se k němu vyjádřit? Budu moc ráda za každý Váš komentář. :)