pátek 5. června 2015

Random pictures from my life #2

Ahoj všem!

Musím říct, že mě moc potěšilo, když jsem podle vašich ohlasů zjistila, že nejsem sama, kdo miluje články plné různých fotek z poslední doby. Má složka v počítači se stále plní a random fotky si křičí o nový post - a tak je tu!




Minulý týden jsem si nenechala ujít ,,mých 5 nejšťastnějších, nejbláznivějších a nejbarevnějších kilometrů´´ a vyrazila jsem na Color run. Byla jsem naprosto nadšená a určitě všem příští rok doporučuji!

startovní balíček

A medaileee!!! :-D


 Taky jsem vyrazila do svého oblíbeného divadla na Jezerku, kde to mám taaak ráda....

A véča před divadlem...

...zakončená sladkou tečkou.
 Navíc jsem konečně objevila svůj naprosto milovaný korektor. Jde o pudrový korektor od značky    E style, který seženete na e-shopu www.prodavamekosmetiku.cz za 59 Kč. Velkou výhodu vidím hned v několika aspektech, hlavně v jeho zabarvení dorůžova - konečně žádný žlutý!!! :-D Díky ,,pudrovému finishy´´ mi na pleti vydrží bez problémů celý den i bez zapudrování. Krásně kryje a ,,tužkový tvar´´ zajišťuje, že se vejde i do té nejmenší kabelky - a to se vždy hodí, že? :)

Korektor mám v odstínu 02.

Důkaz toho, že odstín je opravdu na jedničku s hvězdičkou :)

Taky jsem se konečně asi po padesáti letech sešla s mojí nejlepší kamarádkou Kristýnkou, naplánovaly jsme si super holčičí den plný nákupů, kafování a tak.... Vždyť to všichni znáte. :)

Bubble tea, kde jsme si samozřejmě obě dvě hned zařídily věrnostní
 kartičku, jako bych jich už neměla v peněžence dost, že? :-P

Se mnou se nikdy kafe nevynechává....

A nejlepší dáreček od  Kikiny ze Švýcarska - děkuju!!! <3

Můj nejlepší úlovek dne z Douglasu... :)

Určitě jste si mohli všimnout, že jsem poslední dobou naprosto zamilovaná do značky E style, tak tady menší vysvětlení v podobě dalšího nadšení... Již jednou jsem na blogu psala o skvělém triu, které obsahovalo krásný bílý, šedý a černý stín. Teď jsem zamilovaná znova, tentokrát jde o ,,bráchu´´ lazeného do přírodnějších tónů. V triu tedy najdeme krásnou pleťovou, oranžovou a hnědou. Opět bych mohla psát, jak super je jeho velikost a praktičnost, ale nechci se opakovat. Neodpustím si však zmínku o naprosto dokonalé pigmentaci (!!!), bezchybné výdrži a bytelném balení, se kterým se rozhodně nebudu bát cestovat. Jsem moc ráda, že se na trhu konečně objevují produkty, které jsou plně funkční a za ceny, které si může dovolit opravdu téměř každý... Takže nečekejte a utíkejte na e-shop www.prodavamekosmetiku.cz , kde seženete kromě dalších super věciček i tyhle krasavce! :-D

trio vlevo - odstín 05 Tea Rose
trio vpravo - ods. 03 Midnight  

A swatch pro dokázání perfektní pigmentace :)

A ten nejnejnej dáreček od tety... <3



Nezapomněla jsem ani na svůj mobil a nadělila jsem mu nové pouzdro s imitací dřeva. Myslím, že vypadá skvěle, posuďte sami... ;)

Mimo jiné.... Victoria´s Secret spray na fotce je naprosto super! :) 

Jsem člověk, který má sport na denním pořádku a rád zkouší nové a nové věci. Minulý týden jsem neodolala a kromě všeho jsem začala 30ti denní challenge s Jillian...


Má mě rád!!! <3


A chvilka odpočinku s banánovým koktejlem. :)

Koktejl jsem udělala z banánu a mléka - stačí
jen vše smíchat ponorným mixérem. :)

Jako poslední fotku bych vám chtěla ukázat vzoreček voňavky, kterou prostě musím mít!!! Jde o La nuit Trésor od Lancome a ta vůně je prostě dokonalá... <3

#inlove

Uff, tak jsme to zvládly! Asi bych se měla s tím focením krotit, je těch fotek čím dál tím víc a víc. :-D

PS: Běželi jste Color run? A máte také své oblíbené divadlo, kam chodíte znovu a znovu? :)

20 komentářů:

  1. Jáááá, tyhle články moc miluju!!! Takže se těším na další, hlavně fotky jídla a pití miluju a tohle všechno vypadá tak dobře, nevím, co komentovat dřív a ten sprej od VS chci taky <3, snad letos nějaký pořídím na dovolené :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Domi moc jsi mě potěšila!!! Já tyhle typy článků taky miluju, jak je číst, tak je sama psát. Jsem ráda, že se líbí :)
      Jinak sprej od VS doporučuji, mě osobně i celkem dlouho vydrží a ta vůně....

      Vymazat
  2. Krásné fotky, také mám randomy moc moc ráda :)

    Lovies 47
    GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
  3. Skvělé fotky, jde vidět, že si užíváš :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :) Já si hlavně teď užívám to focení, poslední dobou chodím opravdu s foťákem všude :-D

      Vymazat
  4. Color run musel být suprový ! taky ted fotím vše :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, moc jsem si to užila :) Jinak foť, foť, to se nikdy neztratí! :-P

      Vymazat
  5. Má mě rád. Na tuhle holčičí hru jsem úplně zapomněla :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jak se podívala na louku plnou kopretin, tak jsem si na to hned vzpomněla :-D

      Vymazat
  6. Super fotky :) A aj keď nie som veľmi bežecký tip, na ten color run by som veľmi rada niekedy šla :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě doporučuji... Člověk tam opravdu nemusel být žádný zdatný běžec, celých 5 km sis měla hlavně užít, mohla jsi jít, skákat, tancovat.... Opravdu to bylo spíše pro zábavu :)

      Vymazat
  7. Články plné fotek patří mezi moje nejoblíbenější. Color run jsem chtěla běžet, ale je to až v Praze, takže jsem neměla možnost se tam dostat :( muselo to být opravdu super :D

    Everything about my life

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Opravdu jsem si to moc užila :) Ale nesmutni, třeba se někdy do Prahy dostaneš i v termínu dalšího Color run :)

      Vymazat
  8. Skvěle fotky! Držím palce s Jill, já to taky cvičila a bylo to super..i mě to bavila a ta změna pak byla vidět ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě to zatím moc baví, ale jsem opravdu sportovní člověk, který má cvičení na denním pořádku, takže možná proto taková spokojenost... :-D

      Vymazat
  9. Mě tak mrzí, že jsem na color run nebyla. Ale příští rok si to ujít nenechám.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bylo to opravdu super, určitě příští rok vyraž! :)

      Vymazat
  10. Na tu tašku s výrobky od Douglasu jsem se dívala taky a líbila by se mi :) Bubble tea jsem ještě neměla . Já už se těším do Brna na ten Rainbow Run

    OdpovědětVymazat

Líbil se Vám článek? Chcete se k němu vyjádřit? Budu moc ráda za každý Váš komentář. :)