pondělí 4. května 2015

My day in pictures - Majáles, ČT

Krásné pondělí !

Nevím, jak vy, ale já byla za volný pátek nadšená. Jak můžete vyčíst již z nadpisu, ani minutu jsem se nenudila a naplánovala si rovnou dvě akce. Jako první jsem vyrazila na Kavčí hory, kde probíhaly dny otevřených dveří v České televizi k oslavě 50 let Večerníčka (Všechno nejlepší! :-D ). Odpoledne patřilo Majálesu, akci, na kterou jsem se těšila už pořádně dlouho! Opravdu jsem si to moooc užila a nezapomněla Vás vzít s sebou... Důkladně jsme pro Vás spolu s mým PENEM zachycovaly vše, co se jen dá, tak vzhůro do toho! :)





Dny otevřených dveří se České televizi opravdu vydařily - vše bylo perfektně připraveno, nechybělo spousta atrakcí a soutěží pro děti, o možnosti vidět tancovat např. Jana Ondera ani nemluvím.... :)













Majáles byl pro mě tento rok opravdu akcí, na kterou budu vzpomínat dlouho. Super hudebníci, zpívání, tanec,.... Jojo, to je moje :-D














Vyrazili jste letos také na nějaký festival? :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Líbil se Vám článek? Chcete se k němu vyjádřit? Budu moc ráda za každý Váš komentář. :)