čtvrtek 2. dubna 2015

Wishlist #1

Krásný čtvrteční den všem!

Známe to asi všichni. Prodíráme se takhle světem internetu a najednou na nás vyskočí produkt, u kterého si prostě neodpustíme říct ,,To musím mít!´´. S radostí si věc koupíme a po týdnu používání si uvědomíme, že to není přesně to, po čem toužíme a že by bylo lepší mít támhleto. Na toto trable mám skvělý lék - začněte si psát Wishlist. Vždy, když mě něco zaujme, si obrázek uložím do počítače a jednou za čas Wishlist proberu - to, co mě již neláká smažu a produkt, který se u mě drží dlouho popř. koupím.
Dnes bych se s Vámi ráda podělila právě o ty výrobky, které stále ne a ne smazat a které bych chtěla vyzkoušet.







SEPHORA GLITTER GUARD EYESHADOW PRIMER

Na tenhle primer slyším a čtu jen samé pozitivní recenze a jsem si jistá, že musí být můj. Dříve jsem si moc přála primer od Too faced, ale co jsem slyšela, tento funguje stejně skvěle a je levnější.... To je vždy plus, nebo ne? :)



MAKEUP REVOLUTION LONDON CHOCOLATE PALETTE

I když mám neutrálních paletek doma spousta, tahle si mě prostě neustále získává a já ji nedokážu vymazat z paměti... Dokonalé odstíny a ještě lepší obal připomínající čokoládu? Ano, nejde odolat!



Seženete např. na www.prodavamekosmetiku.cz

BARRY M ZÁZRAČNÁ RTĚNKA

Tahle rtěnka mi přijde dokonalá. I když je zelená, po nanesení na rty se zbarví, nikdo však neví, do jakého odstínu. Měla by to však být barva, která se nejvíce hodí k Vašemu obličeji. Už jen to, že chci vědět, jaký je můj ,,ideální odstín´´, mě nedovoluje toto přání poslat k vodě. :-D



SLEEK CONTOUR KIT

Věc, která stojí na mém Wishlistu více než půl roku. Sleek jako značku miluji a contour kit mi přijde jako super produkt nejen na cestování.



SLEEK BLUSH (ODSTÍN FLUSHED)


Mám doma tvářenky jak růžové, tak do oranžova, ale nějaká tmavší mi v mé sbírce chybí. Nemůžu si pomoct, ale odstín této tvářenky mi přijde naprosto dokonalý...



MARY LOU MANIZER (THE BALM)

Poslední věc, kterou Vám dnes ukážu, je snad nejslavnější rozjasňovač internetu. Všichni ho milují, má dokonalý obal... Nene, nejde odolat. :-D



A co stojí momentálně na Vašem Wishlistu? :)

6 komentářů:

  1. Tu paletku od Makeup Revolution bych taky moc ráda vyzkoušela a taky spoustu dalších produktů od nich.. No a tu bází od Sephory určitě taky, slyšela jsem o ní tolik, že bych ji opravdu ráda vyzkoušela.. Jinak na mém wishlistu toho stojí dost, zrovna nedávno jsem na blog dala svůj první..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, na primer od Sephory jsem neslyšela jediné negativum :)

      Vymazat
  2. Zelenou rtěnku mám a žádná sláva. Křiklavě růžová se k mému obličeji fakt moc extra nehodí. 😄

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No já si taky říkala, že vybrat si přesně odstín, který se mi na mně líbí bude asi lepší varianta, takže ta zelená ještě pořád koupená nebyla. Uvidíme, ale je pravda, že čím déle na tom Wishlistu stojí, tím méně po ní toužím....

      Vymazat
  3. Primery od Sephory jsou super. Mam jeden, uz pres rok a nic jineho neudrzi me channel stiny tak jako tento primer ! Jdi do nej, kdyz narazis na slevu nebo jejich akce ( bestseller) bude navic i za super cenu :)

    LENNY MALI .com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak, opravdu jsem na něj neslyšela jedinou negativní zprávu. Určitě ho časem pořídím.... :)

      Vymazat

Líbil se Vám článek? Chcete se k němu vyjádřit? Budu moc ráda za každý Váš komentář. :)