pondělí 6. dubna 2015

What i bought in March?!

Krásný den všem!

Nevím jak vy, ale já si poslední dobou užívám, že konečně přichází jaro! Ani si nedokážete představit, jak jsem se celou zimu těšila na to, až si zase půjdu zaběhat... Samozřejmě byla ale také nutnost doplnit můj šatník o nějaký ten jarní kousek. Ještě řekněte, že ne? :-D





WWW.PRODAVAMEKOSMETIKU.CZ

Než se ale dostaneme k mé ,,nové jarní skříni´´, zastavíme se chviličku u kosmetiky. Jako první jsem měla možnost vyzkoušet díky e-shopu www.prodavamekosmetiku.cz výrobky značky E style a moje. Na celou recenzi se můžete kouknout zde.



,,PÁS´´ NA BĚHÁNÍ

Jak jsem se již zmiňovala v úvodu, jsem nadšená, že můžu chodit běhat. Ve sportu jsem navíc objevila tuto vychytávku, kterou jsem scháněla už celkem dlouho. Není nic lepšího, než mít možnost vzít si s sebou pití a mobil, že? :)



CLEARASIL GESICHTSWASSER

Jak už jsem se v jednom z předchozích článků zmiňovala, mám hrozně ráda kosmetiku Clearasil. V DMku jsem nyní narazila na balení 2 pleťových vod za cenu jedné, to prostě v košíku muselo skončit... :-D



EUCERIN MICELÁRNÍ VODA 3v1

Když už jsme u pleťových a čistících vod, rovnou Vám tady ukážu i tuto ,miniverzi´´ micelárky od Eucerinu. Našla jsem ji v březnovém díle Marrianne.



ESSIE PRODUKTY

Vždy, když jsem v DMku, si neodpustím zastavit se u stojanu Essie. Musím říct, že jsem na sebe hrdá, neboť jsem dokázala opravdu dlouho odolávat. Akce, při které jste za koupi 2 výrobků dostali naprosto úžasnou kosmetickou taštičku, to ale zlomila. Ulovila jsem tedy lak na vlasy a suchý šampon. Už se nemůžu dočkat, až si na Essie konečně vytvořím svůj vlastní názor.



p2 FANCY BEAUTY TALES

Značku p2 mám hrozně ráda a moje nadšení přetrvává i s touto novou tvářenkou. Jde o tekutou tvářenku, která je po vymačknutí z tuby bílá  a až po následné aplikaci na obličej se zabarví. To jsem prostě musela mít doma... :-D
(odstín 01 catch the glow)





MAYBELLINE BABY LIPS

Maybelline a jejich Baby lips... Půlka národa je miluje, půlka nesnáší. Já osobně se řadím do skupiny lidí se spíše pozitivním hodnocením, přesto si ale myslím, že za cenu, kterou tento jeden balzímek stojí, bychom mohli čekat i víc... Mám doma už jeden a tyto dva jsem teď koupila v akci o 50 % levněji.
(odstíny: cherry me, hydrate)



TAMARIS BOTY

Naším dnešním ,,oddělovačem´´ mezi oblečením a kosmetikou budou boty. Tento styl jsem už hroooozně dlouho scháněla, vždy ale marně. Konečně se poštěstilo!




HAILYS ŠÁTEK

K novým botkám a mému jarnímu, žlutému sáčku jsem si pořídila také tento krásný, dutý šátek od značky Hailys. Moc se mi líbí a myslím, že bude letos jedním z nejvíce nošených...





ONLY HALENKA

Značka Only patří mezi mé nejoblíbenější. Mým posledním úlovkem je tato tmavě modrá halenka, která je na zádech do necelé půlky průhledná. Vpředu má navíc nádherné řasení a vypadá skvěle...



TALLY WEIJL CLOTHES

Věcem Tally weijl jsem nikdy moc pozornosti nevěnovala, ale teď v mé skříni razantně přibývají... tento měsíc jsem ulovila krásné šedé tričko s bílou krajkou, mou vytouženou ombré riflovou košili a teploučké svetro-šaty, zkrátka takový ten ideální adept k legínům, když nevíte, co na sebe... :-D







Tak a konečně jsme se probojovali na konec!

Chtěla bych Vám popřát krásné Velikonoce a poděkovat Vám tímto za Vaši přízeň - denní návštěvnost neustále roste a nedokážete si představit, jakou mi to dělá radost... :)

PS: Máte zkušenosti s Aussie výrobky? :)

14 komentářů:

  1. Zdravím :),

    ta tvářenka mě opravdu zaujala, hlavně jsem o této značce nic neslyšela. Nechtěla by jsi na ní udělat recenzi? Hrozně bych mě o ní zajímal nějaký článek :)

    S pozdravem,
    Lucie

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Musím ti udělat radost - recenzi chystám. Přijde mi, že je obrovská škoda, že ji mnoho lidí nezná, protože je super :)

      Vymazat
  2. Krásný věci, my taky čteme Marianne a další časopisy, najdem tam vždycky hafo inspirace! :-) o tom pásu na běhání jsme ještě neslyšely ale vypadá zajímavě ;-)

    NARA (Natálie a kláRA) blog
    www.natalieklara.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marianne je super, to se musí nechat :)
      A jinak pás moc doporučuji, využívám ho pokaždé, když si jdu zaběhat a je skvělý :)

      Vymazat
  3. Tak o Cleralis počujem prvýkrát, musím pozrieť či je v DM aj na SR. A topánočky sa mi veľmi páčia, tak ako aj to triko s krajkou na leme :)
    ľúbezná

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc mě těší, že se boty líbí, scháněla jsem je opravdu dlouho :)

      Vymazat
  4. so značkou Tamaris mám veľmi zlé skúsenosti.. mala som podobné botky a po mesiaci sa mi spravila diera na podrážke,,, to som ich nenosila často ani.. tak držím palce, aby sa ti nestalo to isté :) inak pekné veci :) ladyminimalism.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je zvláštní. Půlka mého botníku je složená právě jen z ,,Tamarisek´´ a jsou to pro mě boty, které vydrží vše :)

      Vymazat
  5. Taštička s klokanem je roztomilá :D a líbí se mi ta halenka a šátek

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taštičku jsem tam prostě nechat nemohla... Mám jich doma spoustu, ale roztomilost prostě vyhrála :-D

      Vymazat

Líbil se Vám článek? Chcete se k němu vyjádřit? Budu moc ráda za každý Váš komentář. :)