čtvrtek 30. dubna 2015

Bourjois BB cream 8 in 1

Ahoj všem!

Dlouho se na mém blogu neobjevil ryze kosmetický článek, a to musíme hned napravit! Tentokrát bude řeč o tomhle BB creamu od Bourjois. A na co čekat - rovnou se na to vrhneme!




OBECNÉ INFORMACE

BB cream jsem si pořídila v Douglasu při dnech Marianne, tudíž nevím přesnou cenu. Ta se však pohybovala lehce přes 200 Kč. Mám odstín 21 Vanille, který mi krásně sedne. Produkt by neměl pleť zatěžovat, ba naopak, měl by mít lehce hydratační funkci. Dále by měl zamezovat předčasnému stárnutí pleti, vyhlazovat, vyživovat. V neposlední řadě by jeho hlavní úlohou měla být především krycí, tónující a matující schopnost. BB cream se také pyšní ochranou SPF 20.


(Zdroj obrázku zde)

BALENÍ

Za balení dávám obrovský palec nahoru! Je elegantní, jednoduché, přesně podle mého gusta. Na vyklápěcím víčku najdeme velké zrcátko, se kterým můžeme pohybovat do všech stran a otáčet ho o 360 stupňů dokola, nahoru, dolů, zkrátka kam chceme. Vedle samotného BB creamu je ještě vyčleněné místo na houbičku, kterou já osobně moc ráda používám.




SAMOTNÝ BB CREAM Z MÉHO POHLEDU

Za mě je tohle jeden z nejlepších produktů, které mi prošli pod rukou. Používám ho denně místo korektoru, neboť perfektně kryje a velmi dobře se nanáší. To je hlavní důvod, proč mi tak vyhovuje! Při aplikaci je příjemný a velmi dobře se zapracovává do pleti, ale poté se na obličeji díky matující schopnosti přichytí a vydrží na svém místě celý den, a to aniž by pleť zbytečně zatěžoval.




PÁR SLOV NA ZÁVĚR

Jak si můžete všimnout, já jsem si s ním opravdu padla do noty. Balení, funkčnost, dostupnost - vše perfektní. Vzhledem k ,,tužší´´ konzistenci oproti ostatním BB krémům Vám zaručeně vydrží dlouho a vzhledem k poměru cena x výkon ho opravdu řadím k TOP produktům... :)




Máte někdo zkušenosti s produkty Bourjois? Spokojení? :)

4 komentáře:

Líbil se Vám článek? Chcete se k němu vyjádřit? Budu moc ráda za každý Váš komentář. :)