pondělí 30. března 2015

Run Forrest, run!!!

Krásný den drazí čtenáři!

Ke kráse a beauty životu patří, alespoň trošku, i lifestyle. Proto doufám, že Vás ani dnešní článek, netýkající se úplně módy a kosmetiky neurazí. Já osobně jsem velký milovník běhání a rozhodla jsem se, že Vám alespoň pomocí článku mou ,,závislost´´ představím. Tak ready, steady, go!





CO PRO MĚ BĚHÁNÍ ZNAMENÁ?

Pro mě osobně je běhání způsob relaxace. Zní to zvláštně, ale je to tak. Nevnímám ho jako povinnost, kterou musím dělat, ale jako věc, na kterou se celý den těším. Myslím si, že to je hlavní. Pokud člověk nemá chuť, nemůže se mu to líbit a dělat věci proti srsti? Ne, prosím ne... I já mám den, kdy jsem prostě úplně vyřízená, nebo jen nemám chuť nazout tenisky a jít, a tak prostě nejdu. Nevidím důvod, proč bych se měla tlačit do něčeho, co dělat nechci a půl hodiny se trápila a jen koukala na hodinky, kdy zase ,,budu moci jít zpět domů´´. Jednoduše nejdu a o to více si to pak další den užívám.

Já tedy vnímám to, že se po celém dnu seberu a jdu si ven na vzduch zaběhat jako vrchol slasti. Během té doby si srovnám v hlavě myšlenky z celého dne a domů pak přiběhne úplně jiný člověk, než ten, který dům opouštěl... :)



CO K BĚHÁNÍ POTŘEBUJI?

Další velkou výhodu, kterou na běhání vidím, je ta, že se dá provozovat téměř s minimem věcí a kdekoliv. Ano, jsem člověk, který mimo jiné chodí do taneční skupiny, chodí plavat, navštěvuje vodní gymnastiku, týdně je ve fitku a tak mohu pokračovat dále... Na vše ale potřebuju dané místo a čas - při běhu ne. Najednou se během učení rozhodnu, že potřebuji přijít na jiné myšlenky a vypnout, nazuji botasky a za půl hodiny jsem zpět a s dávkou nové energie a chuti do další činnosti. To samé platí v době, kdy jedu na dovolenou. Je hezké, že jezdím ráda na kole apod., ale uznejte, že sbalit do kufru o boty navíc a každé ráno se proběhnout po pláži má něco do sebe.... :)

Co se týče oblečení, na jaro/podzim nosím nejraději sadu z tchiba, kterou jsem dostala od rodičů k Vánocům. V létě to řeší sportovní crop top a ,,tenisová´´ sukně (ta s kraťasy :-D ). Jako botasky mám celkem dlouho moje adidasky, které bych za nic na světě nevyměnila.



Svůj běh si nedokáži představit bez hudby, takže mobil a sluchátka jsou nutností. Mobil, spolu s trochou pití, nosím v praktickém pásu určenému přesně na běhání a outdoorové aktivity. Jako další vychytávku, kterou sice sama často nepraktikuji, ale může se hodit, je vzít si s sebou hroznový cukr - rychlejší zdroj energie neexistuje. :-D



MÉ CÍLE?

Jak říkám, nejsem žádný závodník a běhám opravdu jen rekreačně, přesto jedno tajné přání, na které ,,tak trošku´´ trénuji je běžet We run Prague. Minulý rok jsem se akce zúčastnila pouze jako divák a podpora mého bráchy, ale letos prostě běžím!!! :-D



Co vy a běhání? 


4 komentáře:

  1. Já běhám a taky bych ráda uběhal We Run Prague, zatím však neuběhnu ani polovinu trasy, ale nevzdávám to.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já teď také ještě nezvládnu celou trasu, ale to určitě natrénujeme! :)

      Vymazat
    2. Tak se musím pochlubit, že už tu polovinu uběhnu :-) Tak třeba se na WRP potkáme i v cíli, protože mě nebudou muset odnést na nosítkách :-))

      Vymazat
    3. Určitě to zvládneš, držím palce! :)

      Vymazat

Líbil se Vám článek? Chcete se k němu vyjádřit? Budu moc ráda za každý Váš komentář. :)