středa 7. ledna 2015

Vypotřebované produkty #1

Krásný den všem!
Dneska pro vás mám první příspěvek do rubriky ,,Vypotřebované produkty´´. Rozhodla jsem se psát tyhle články hlavně po vzoru ostatních blogerek, protože si myslím, že je to ten nejlepší způsob, jak vám o věci podat přesnou recenzi - každý zná přeci ten výrobek nejlépe až po delším používání... Ale konec vykecávání, jdeme na to!

1, ORIFLAME PURIFYING WASH AND TONE GEL

Tenhle čístící gel od Oriflamu jsem měla moc ráda. Jeho velkou výhodou byla bezesporu jeho následná ,,tonizační´´ fáze, jak už samotný název napovídá. Gel byl s tea tree a rozmarýnem, což se odráželo v jeho příjemné vůni. V Oriflamu jsem ho objednávala ještě v sadě s krémem a tyčinkou proti nedokonalostem.



2, VICHY NORMADERM DEEP CLEANSING PURIFYING GEL

A máme tu další čistící gel, tentokrát od Vichy. Tady aspoň vidíte, že produkty tahám random z obrovské tašky, musím uznat, že mě samotnou někdy překvapí, co vše vylovím. Smějící se Ale zpět k produktu. Používala jsem ho stejně jako již zmíněného fešáka z Oriflamu každé ráno a myslím, že svou práci vykonával dobře. Byla jsem s ním spokojená a nic proti němu asi nenajdu.



3, REGENERAČNÍ ODLAKOVAČ VITALI

Nevím, jak to máte vy, ale já v odlakovačích nevidím rozdíl, a to už mi jich pár pod rukou prošlo. Možná mám vždy jen štěstí a vyberu v drogerii zrovna nějaký, který funguje, nebo nevím. Tenhle navíc slibuje, že by měl nehty díky panthenolu a glycerinu chránit. No, s tím si nejsem úplně tak jistá, nepřije mi, že by nějaký odlakovač mohl nehtům pomáhat... Ale jak už jsem psala, s tímhle jsem neměla žádný problém - svou práci vykonával dobře.



4, DERMACOL ACNE CLEAR MOISTURISING GEL-CREAM

Jak už asi víte z článku ,,TOP 10 -prosinec 2014´´, mám moc ráda gel-krémy. Nejvíce mi na nich vyhovuje jejich lehkost - nejsou tak těžké jako obyčejné krémy, ale to je asi logické.... S tímhle krémem jsem byla spokojená, to se však nedá říct o jejich pleťové vodě ze stejné řady, se kterou už jsme si tolik nesedli.... Ale o tom někdy příště, až na ni přijde řada. Usmívající se



5, DOVE GO FRESH VOEDENDE DOUCHEGEL

Postavte mi do řady desítky sprcháčů od těch za 50 kč až po ty za 300 a já vám neřeknu rozdíl v kvalitě. Těžko říct, zda je to normální, každopádně já vybírám sprcháče zásadně jen podle vůně. Tenhle voní (spíše tedy voněl) po granátovém jablku. Jedinou věc, kterou jsem při jeho používání zpozorovala, je ta, že pokožku vůbec nevysušuje, jak tomu u jiných sprcháčů bývá. Takže nálepka na obale ,,nutrium moisture´´ opravdu funguje. :)



6, L´ORÉAL PARIS ELNETT HAIRSPRAY

Jsem člověk, který bytostně nenávidí čouhající minivlásky z culíku, takže je pro mě téměř nutností, nosit u sebe nonstop lak na vlasy. U tohodle jsem hlavně nadšená z jeho pidi cestovní velikosti, díky které lak nandám opravdu i do menší kabelky. Navíc je u nás doma Elnett několikrát osvědčeným lakem - vlasy neslepuje, ale přitom účes drží tak, jak má. Za mě je tohle jeden z mých oblíbených produktů na vlasy.



7, PLAYBOY PLAY IT PIN UP COLLECTION SHOWER CREAM

A jsme zase u toho - tahám další sprcháč a netuším, co o něm mám psát. Zkrátka voněl hezky. Smějící se



8, KÖRPERCREME KAKAO / VANILLE

Tohle tělové máslo jsem našla pod stromečkem už minulé Vánoce v jedné čokoládové sadě. Produkty na tělo, kterí voní po čokoládě, totiž naprosto zbozňuju, o tom se jistě v dalších dílech přesvědčíte sami. :) V tomto případě by měla být vůně okořeněná ještě o vanilku, kterou jsem tam ovšem nějak ..nedočichala´´. I přesto jsem byla s výrobkem spokojená - krásně hydratoval a božsky voněl.... Jojo, dokonalá kombinace.



9, AVON SPECTRA LASH MASCARA

Tuhle řasenku jsem zbožňovala a opravdu těžko jsem se s ní pak loučila... Jak můžete vidět na obrázku, řasenka měla dole takový ,,mechanismus´´, díky kterému jste si mohli vybrat, jak moc velké a objemné řasy má dělat. Nejdříve jsem tomu nevěřila, ale opravdu to fungovalo.



10, PLAYBOY PLAY IT SEXY... PARFUM DEODORANT

Stejně jako o sprcháčích, nevím, co bych vám měla napsat o deodorantu. V zásadě mi jde hlavně o to, aby hezky voněl. A tak to také u tohodle bylo. Myslím, že se Playboyi celkově vůně jejich deodorantů povedli, snad žádný mi nevadí...



Tak a to by bylo všechno. Doufám, že jsem splnila to, co jsem psala na začátku a recenze byly krátké a stručné. Mějte se hezky a zase příště!

Žádné komentáře:

Okomentovat

Líbil se Vám článek? Chcete se k němu vyjádřit? Budu moc ráda za každý Váš komentář. :)