sobota 3. ledna 2015

TOP 10 - prosinec 2014

Zdravím!
Nevím jak vy, ale já nemůžu uvěřit tomu, že tu máme zase nový rok. Jako by to bylo včera, co jsme odpočítávali, za jak dlouho budeme moct psát k datumu rok 2014... A stejně rychle utekl i prosinec, proto tady nyní čtete tenhle článek. Rozhodla jsem se, že vám na konci každého měsíce představím mé oblíbence právě toho daného měsíce. No a jelikož s blogem začínám, bude tohle úplně první článek do rubriky ,,TOP 10´´. Tak jdeme na to!

1, DEKORATIVNÍ KOSMETIKA
Jak už jsem psala v minulých článkách, Vánoce jsou pro mě symbolem všeho třpytivého - proto se mi vždy k zimě vybaví mé milované Color tattoo v odstínu 50 Eternal Silver. Ne, že bych ho nenosila i jindy v roce, ale v tomhle období si ho zvlášť na víčkách užívám.



2, PEČUJÍCÍ KOSMETIKA
Zima je období, kdy bychom měli o svoji pleť mimořádně pečovat. Já jsem si hrozně oblíbila tenhle gel krém od Yves Rocher. Používám ho jako denní krém každé ráno a moc mi vyhovuje. Tím, že je gelový, je krásně lehoučký a také se rychle vstřebá, takže nemusím čekat hodinu, než se budu moci namalovat.




3, LAK NA NEHTY
Jak už asi víte z Tagu This or that, moje srdcovka jsou laky od Collistar. Na začátku měsíce jsem si v Douglasu koupila nový kousek, nádherný hnědý lak v odstínu 521 Caramello Golosa (190 Kč/ks). Zamilovala jsem se do něho natolik, že jsem ho vlastně pak nosila půl měsíce v kuse, vždy v kombinaci s jiným lakem. Ano, přirostl mi k srdci. Líbající



4, PRODUKT NA VLASY
Věc, kterou považuji jako naprostý zázrak, je tekutý keratin. Mě ho doporučila moje kadeřnice se slovy, že by se mi hodil, protože mám celkem slabé vlasy. Já osobně mám tento od Dusy professional, koupila jsem ho přímo u své kadeřnice.




5, KOUSEK OBLEČENÍ
Tenhle měsíc jsem opakovaně vyndala ze skříně můj burgundy svetr z Takka. Miluju ho díky jeho barvě, střihu, zkrátka je to takový můj oblíbenec, co se svetrů týče.



6, DOPLNĚK
Tady jsem nemusela vůbec přemýšlet - v tomhle období jsou to na 100 % šály - nyní jsem nosila tyto 2, které jsem střídala podle toho, jakou bundu jsem zrovna měla na sobě. Vtipné je, že jsem obě dvě dostala minulý rok k Vánocům. Usmívající se První kousek je černá, kašmírová šála s detailem hvězdy. Ta je složená ze Swarovski křišťálů. Druhá, nekonečná šála, se mi líbí hlavně kvůli její barvě (samozřejmě jak jinak než burgundy....).




7, CITÁT
Jsem člověk, který miluje citáty, a proto jsem se rozhodla jednu kategorii věnovat také právě jim. Můj citát měsíce zní: ,,Pláč je někdy vzácnější než úsměv, neboť úsměv rozdáváme každému, ale pláčeme jen pro toho, na kom nám opravdu záleží...´´

8, DEN
Tady je to určitě 8. 12., den, kdy jsem si založila tenhle blog. Další důležité datum je hned další den, 9.12., kdy jsem publikovala svůj první článek, Tag This or that.

9, JÍDLO
Za největší gurmánský prosincový zážitek považuji můj naprosto úžasný adventní kalendář od Lindt. Vždy jsem se hrozně moc těšila, až si zase budu moci ráno otevřít další okénko.



10, PITÍ
Vánoční trhy, skvělá atmosféra a punč či svařák. Co víc dodat? S vyplazeným jazykem



Doufám, že se vám článek líbil, a že jsem vás zmíněnými produkty ještě více naladila na vánoční atmosféru. Budu se těšit zase u další ,,TOP desítky´´, která vlastně vyjde až příští rok :-D .

Žádné komentáře:

Okomentovat

Líbil se Vám článek? Chcete se k němu vyjádřit? Budu moc ráda za každý Váš komentář. :)