sobota 3. ledna 2015

This or that

Dneska jsem si pro vás připravila TAG This or that. Musím říct, že i když jsem si nejdříve myslela, jak snadné to bude, nakonec mi daly otázky celkem zabrat a u některých jsem přemýšlela opravdu dlouho.... 




1, Tvářenka nebo bronzer?
Tady jsem měla celkem jasno. Já jako milovník tvářenek jsem bronzer použila OPRAVDU možná třikrát v životě. :)

2, Lesk na rty nebo rtěnka?
Během dne určitě lesk, na večer zase rtěnka, ale kdybych si mohla vybrat jen 1, tak asi ten lesk :)

3, Linky nebo řasenka?
Tady určitě řasenka. :)

4, Makeup nebo korektor?
Bez přemýšlení hlasuji na 100 % pro korektor.

5, Neutrální líčení nebo barevné?
Tady nedokážu odpovědět.... Mám období, kdy si na víčko nedám jiný než hnědý stín, a pak je období, kdy nechápu, co mají všichni s tím neutrálním líčením, když je tak nudné.... Ale mám-li to vzít např. do školy či do práce, tak neutrální....

6, Stíny nebo pigmenty?
Stíny!!! Nemám ráda pigmenty a nechápu co na nich ostatní vidí... Je to nepraktické, dělá to nepořádek, zkrátka na tom nevidím žádné pozitivum. :-D

7, Štětce nebo houbičky?
Téměř vždy používám štětce, ale od té doby, co mám beauty blender nepoužívám na BB cream nic jiného.... Tady musím opravdu napsat oboje...

8, OPI nebo China Glaze?
Ani jedné z těchto značek jsem zatím nepodlehla a žádný lak na nehty od nich nemám. Naprosto ale miluji gelové laky od Collistar, brzy se můžete těšit na článek :)

9, Přirozené nebo umělé nehty?
Nehty mám svoje, přirozené, ale někdy si dělám gelové nehty - mám doma celou sadu na jejich výrobu od Essence. I na to plánuji do budoucna článek. :)

10, Zářivé nebo tmavé laky?
Co se týče laků na nehty, tady jsem naprostý chameleon. Červený, černý, tmavě zelený a pak světlonce růžový.... Nemám snad barvu, která by se mi na nehtech nelíbila.

11, Zdobené nebo jen barevné?
Jen barevné - v jednoduchosti je krása (Nějak si tu lenost na zdobení musíme oddůvodnit :-D ).

12, Parfém nebo tělový sprej?
Na večer či na nějakou formální událost parfém, přes den ale určitě tělový sprej...

13, Tělové mléko nebo máslo?
Používám oboje, ale na hydrataci těla jen mléko. Máslo mám místo krému na ruce :)

14, Sprchový gel nebo mýdlo?
Sprchový gel!!! Nechápu, jak někdo může používat mýdlo.

15, Lush nebo jiné značky?
Jiné značky. Osobně mi přijde Lush až moc převoněný.

16, Krátký nebo dlouhý rukáv?
Krátký rukáv či tílka. K tomu není víc co dodat. :)

17, Sukně nebo šaty?
Sukním nikdy nepohrdnu, ale šaty miluju. <3

18, Pruhy nebo kostky?
Podpoříme zebry a dáváme pruhy. :-D

19, Žabky nebo sandálky?
Pokud to vezmu z pohledu ,,krásy´´, tak sandálky, ale co si budeme povídat, v létě stejně každý popadne žabky a rychle k bazénu...

20, Šátky nebo klobouky?
Šátky - mám jich asi milion a miluju je....

21, Lodičky nebo balerínky?
Na 100 % lodičky - miluju jakékoliv boty na podpatku a chodím v nich stále...

22, Náramky nebo náhrdelníky?
Jak kdy a jak k čemu, ale více asi náhrdelníky.

23, Rovné nebo vlnité vlasy?
Od přírody mám neskutečně rovné vlasy, někdy se mi dokonce stává, že mi i lidé říkají, že to není možné a že si je musím žehlit.... Takže když si je pak natočím, je to příjemná změna.

24, Drdol nebo culík?
Drdol, ale ne každý den mám náladu ho dělat... Úplně nejradši mám vlasy rozpuštěné.

25, Krátké nebo dlouhé?
Nejsem člověk, který má silné husté vlasy, takže je mít extrémně dlouhé nemůžu. Pro mě tedy kratší. :)

26, Tmavé nebo světlé?
Padesát na padesát - mám ombré, takže mám půl hlavy hnědé a půl blonďaté....

27, Patka nebo ofina?
Tak tady fakt nevím.... Ale asi ta ofina.

28, Déšť nebo sluníčko?
Dal někdo už na tuhle otázku odpověď déšť? Jestli jo, tak ho nechápu....

29, Léto nebo zima?
Banální otázka, o které přemýšlím roky a odpověď zatím žádná. :-D

30, Čokoláda nebo vanilka?
Čokoláda. :)

Gratuluji každému, kdo se prokousal až na konec tohodle nekonečného Tagu. I přesto doufám, že se vám článek líbil. Tak zase příště!

Žádné komentáře:

Okomentovat

Líbil se Vám článek? Chcete se k němu vyjádřit? Budu moc ráda za každý Váš komentář. :)