pátek 16. ledna 2015

BARVY DUHY TAG


Jsem člověk, který naprosto miluje tagy, tak doufám, že je nás, takových ,,tagových nadšenců´´ více. Dneska jsem si pro vás připravila tag Barvy duhy. Tento tag spočívá v tom, že máte dané barvy a k těm musíte uvést produkt (nemohla jsem se rozhodnout, zda budu vybírat z kosmetických produktů, či z kousků oblečení, a tak uvedu u každé barvy 1 věc kosmetickou a 1 módní. Doufám, že se vám tag bude líbit - jdeme na to!





1, ČERVENÁ

Nevím jak Vám, ale mně se jako kosmetický zástupce vybavila hned červená rtěnka (BC 10602 Vixien) a můj červený lesk na rty (miss sporty 8176). Kousek oblečení zastupuje červenou barvu má oblíbená halenka (orsay).





2, ORANŽOVÁ

Tyhle Vánoce jsem pod stromečkem našla naprosto úžasnou sadu od Benefitu, která byla v ještě úžasnějším obale - v krásném plechovém domečku. (klikni pro více informací) Co se týká oblečení, tady zůstáváme stále u halenek! (Takko)








3, ŽLUTÁ

Tady jsem musela přemýšlet déle - nakonec na mne však vykoukla tahle řasenka od Maybelline (Colossal Volum´Express mascara) . Dále přidávám pletený zimní svetr (C&A), který se zvlášť v tomto období hodí. :)





4, ZELENÁ

Blížíme se do půlky tagu, a to s tímto super peelingem od Neutrogeny a naprosto cute nakupním košíkem, který sklízí jen a jen samou chválu.






5, SVĚTLE MODRÁ

Jak už asi víte z minulých článků, jsem milovník laků na nehty a opravdu je těžké u mě nenajít nějakou barvu - jojo, i světle modrý mám (zleva - p2 150 lucky, essence 128 letś get lost, Catrice 56 Minter Wonderland). :) A jelikož jsem nechtěla, dávat jsem potřetí halenku, jako dalšího zástupce jsem vybrala džíny (Takko).




6, TMAVĚ MODRÁ

Přichází 6. barva - tmavě modrá a s ní i tyhle naprosto super držící linky ve fixe (Manhattan 77L Blueless) a kabelka z www.zoot.cz, o které jste už slyšeli... (zde)




7, FIALOVÁ

Jak tak o tom přemýšlím, dneska se nám tu neobjevila ještě ani jedna voňavka - a to musíme hned napravit! Ano, hádáte správně, mám na mysli tuhle krásku od Victoria´s Secret (Love spell). No a jelikož tu máme leden a zimu v plném proudu, přihazuji můj zimní kabát (Orsay).





8, RŮŽOVÁ

Zamyslím-li se o mých růžových kosmetických věcech, nevybaví se mi nic jiného než rtěnka Kate Moss v odstínu 02 (Rimmel). A jako milovník a vlastník několika overalů přidávám k osmé barvě ještě tenhle letní overal (neznámý obchůdek v Itálii).




9, VÍCEBAREVNÁ

Komu se nevybaví k tomuto bodu paletka od Sleeku Ultra Matts V1, jako by nebyl. Je to zkrátka paletka plná krásných, barevných odstínů. No a když jsem přemýšlela, jaký mám nejstřelenější a nejvíce barevný kousek v mé skříni, dostala jsem se až k mým zimním sněhulím (Roxy).




Tak to by bylo pro tento tag vše. Doufám, že Vás, stejně jako mě, bavil.

A jaký je váš oblíbený  ,,vícebarevný kousek´´? :)


Žádné komentáře:

Okomentovat

Líbil se Vám článek? Chcete se k němu vyjádřit? Budu moc ráda za každý Váš komentář. :)